Ah, ook al eens in Oostende tegen gekomen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenKan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
Staat trouwens nergens dat dit een exclusieve wagen is. Is wel een geval van een dronken chauffeur die een onschuldig slachtoffer maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenFarbio GTS
Comment
-
Den Pol. Kom die hier in de geburen vaak tegen.
Onlangs nog op de kermis in Ronse gezien en ooit achter gehangen, maar wou niet spelen.
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHier ook eens zetten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk BerichtenSLR bij Heinz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZeer knap, was het hek helemaal dicht? Anders effe binnensneaken en onbelemmerd foto's maken
Comment
-
Zondag onderweg richting SpaItalia 2x ingehaald door een zwarte SLS AMG op Z-platen, die moest onderweg blijkbaar bijtanken
Dat geluid
vloog mij echt met een belachelijke vaart voorbij
Edit:
het zal dezelfde zijn die ook onderweg was naar 1000 virages, samen met de ford gt, boxster spyder ea die ik op spa nog gezien heb. Helaas geen foto's, ik kwam net van het circuit...
Last edited by jakob; 23/06/2010, 00:35.
Comment
-
Splinternieuwe Turbo S in "tuur-bo"-blauw
Ik denk dat hij die net was gaan ophalen in de fabriek, aan de nummerplaat te zien. Hij wilde duidelijk ook niet doortrekken (kon vlotjes volgen) op een onbeperkte snelweg, wat het vermoeden van een wagen van nog geen dag oud alleen maar bevestigt. Voor de rest wel enthousiaste mensen in die kar (hoe zou je zelf zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor de rest wel enthousiaste mensen in die kar (hoe zou je zelf zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou op serieus hete kolen zitten omdat ik u niet op uw doos kan geven op dat stuk onbegrensd
Ik wilde echt eens zien hoe belachelijk hard dat ding van me ging wegsleuren.
niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ook
Ik wilde echt eens zien hoe belachelijk hard dat ding van me ging wegsleuren.
niet dus
tegen de 3,5 naar 100 begint indd redelijk gestoord te worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtentegen de 3,5 naar 100 begint indd redelijk gestoord te worden...
Comment
Comment