Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    0 naar 100 is ondertussen al lang niet meer waar het over gaat qua prestaties heb ik de indruk. De verschillen worden pas belachelijk vanaf 100 en dan eens planken. Binnen een paar jaar tonen ze gewoon geen 0 - 100 meer, enkel nog 0 - 200
    Wat is de 0-200 bij de nieuwe turbo?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Wat is de 0-200 bij de nieuwe turbo?
      10.8s fabrieksopgave voor de nieuwe Turbo S, en dat schijnt zeer conservatief te zijn.

      0-100 zou 'ie onder de 3s geklokt zijn.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        10.8s fabrieksopgave voor de nieuwe Turbo S, en dat schijnt zeer conservatief te zijn.

        0-100 zou 'ie onder de 3s geklokt zijn.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          10.8s fabrieksopgave voor de nieuwe Turbo S, en dat schijnt zeer conservatief te zijn.

          0-100 zou 'ie onder de 3s geklokt zijn.
          Gewone Turbo PDK 3,1 ofzo idd. Turbo S dus onder de 3 seconden?

          Comment


          • Die ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Die ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven

              Scheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1? Ben nu niet echt extreem veel gewoon maar 12,3 lijkt me toch al érg rap te zijn in the league of fast cars

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Die ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven
                In de rechte lijn is een Turbo altijd al een stuk rapper geweest dan een GT3. (die al enorm snel is)

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Scheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1?
                  13,6 voor de Mk1 als m'n bron klopt.
                  Last edited by ; 23/06/2010, 03:23.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Scheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1? Ben nu niet echt extreem veel gewoon maar 12,3 lijkt me toch al érg rap te zijn in the league of fast cars
                    De mk1 Turbo doet 11.9 naar 200, volgens de specs. De mk2 doet daar dus nog een flink pak af.

                    Comment


                    • Sta me toe dat een serieus verschil te vinden

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        De mk1 Turbo doet 11.9 naar 200, volgens de specs. De mk2 doet daar dus nog een flink pak af.

                        Sorry, bedoel de mk1 GT3

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Gewone Turbo PDK 3,1 ofzo idd. Turbo S dus onder de 3 seconden?
                          Fabrieksopgave voor de S is 3.3 en magazines klokken af op 2.8. Die 0-200 tijd is fabrieksopgave, ik zou er niet van verschieten als magazines sub-10s gaan.

                          Cijfers waar je eigenlijk echt 'ns moet bij stilstaan, dat begint zo 'gemakkelijk' te typen 'sub 10 0-200' maar op zich te gek voor woorden.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Sorry, bedoel de mk1 GT3
                            Die is idd zoals Phil zegt 13.6

                            Scheelt dus 1.3 seconden. Zal dus wel aan meer liggen dan enkel die 20pk

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Die ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven
                              Ook al geen kattenpis hé...

                              Comment


                              • Ik schrok vooral nogal toen ik het verschil zag met een gewone 911 C2. Wist niet dat dat zo groot was

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Fabrieksopgave voor de S is 3.3 en magazines klokken af op 2.8. Die 0-200 tijd is fabrieksopgave, ik zou er niet van verschieten als magazines sub-10s gaan.

                                  Cijfers waar je eigenlijk echt 'ns moet bij stilstaan, dat begint zo 'gemakkelijk' te typen 'sub 10 0-200' maar op zich te gek voor woorden.
                                  Sick.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Die is idd zoals Phil zegt 13.6

                                  Scheelt dus 1.3 seconden. Zal dus wel aan meer liggen dan enkel die 20pk
                                  En naar 300 moet die van u dan weer bijna 3 seconden toegeven op de Mk1. Maar dat hangt af van zo veel meer factoren waarschijnlijk.

                                  Comment


                                  • Demonstratie van de absurditeit

                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment


                                    • Ideaal voor stoplichtsprintjes...

                                      Effe cola'tje drinken bij een +1G duw in de rug.

                                      Comment


                                      • Schitterend

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Ideaal voor stoplichtsprintjes...

                                          Effe cola'tje drinken bij een +1G duw in de rug.
                                          ... in de regen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X