Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat is de 0-200 bij de nieuwe turbo?
0-100 zou 'ie onder de 3s geklokt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten10.8s fabrieksopgave voor de nieuwe Turbo S, en dat schijnt zeer conservatief te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten10.8s fabrieksopgave voor de nieuwe Turbo S, en dat schijnt zeer conservatief te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven
Scheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1? Ben nu niet echt extreem veel gewoon maar 12,3 lijkt me toch al érg rap te zijn in the league of fast cars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie ketel van mij doet 12.3 naar 200, volgens de officiële specs, om je een idee te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenScheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenScheelt dat "veel" in vergelijking met de Mk1? Ben nu niet echt extreem veel gewoon maar 12,3 lijkt me toch al érg rap te zijn in the league of fast cars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe mk1 Turbo doet 11.9 naar 200, volgens de specs. De mk2 doet daar dus nog een flink pak af.
Sorry, bedoel de mk1 GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGewone Turbo PDK 3,1 ofzo idd. Turbo S dus onder de 3 seconden?
Cijfers waar je eigenlijk echt 'ns moet bij stilstaan, dat begint zo 'gemakkelijk' te typen 'sub 10 0-200' maar op zich te gek voor woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSorry, bedoel de mk1 GT3
Scheelt dus 1.3 seconden. Zal dus wel aan meer liggen dan enkel die 20pk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFabrieksopgave voor de S is 3.3 en magazines klokken af op 2.8. Die 0-200 tijd is fabrieksopgave, ik zou er niet van verschieten als magazines sub-10s gaan.
Cijfers waar je eigenlijk echt 'ns moet bij stilstaan, dat begint zo 'gemakkelijk' te typen 'sub 10 0-200' maar op zich te gek voor woorden.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie is idd zoals Phil zegt 13.6
Scheelt dus 1.3 seconden. Zal dus wel aan meer liggen dan enkel die 20pk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdeaal voor stoplichtsprintjes...
Effe cola'tje drinken bij een +1G duw in de rug.
Comment
Comment