Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Splinternieuwe Turbo S in "tuur-bo"-blauw
Ik denk dat hij die net was gaan ophalen in de fabriek, aan de nummerplaat te zien. Hij wilde duidelijk ook niet doortrekken (kon vlotjes volgen) op een onbeperkte snelweg, wat het vermoeden van een wagen van nog geen dag oud alleen maar bevestigt. Voor de rest wel enthousiaste mensen in die kar (hoe zou je zelf zijn)
Het was dus effectief een factory collection Turbo S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenVandaag in de namiddag op de E313 richting Luik ter hoogte van Geel :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWas het open?
en u keuze kunne make?
Mijn pa had daar eens gebeld voor een testrit, maar echt vriendelijk waren ze daar niet, op het boertige af zelfs2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet was niet open.
Mijn pa had daar eens gebeld voor een testrit, maar echt vriendelijk waren ze daar niet, op het boertige af zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenVandaag in de namiddag op de E313 richting Luik ter hoogte van Geel :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenVolgens mij krijgen die elke dag mensen die vragen voor testritten, meestal niet geintresseerde kopers wss, verstaanbaar dat ze dan op den duur kort antwoorden als ze vragen naar een testrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenVolgens mij krijgen die elke dag mensen die vragen voor testritten, meestal niet geintresseerde kopers wss, verstaanbaar dat ze dan op den duur kort antwoorden als ze vragen naar een testrit.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWerkt die samen dan mss met die ene garage op de kapelsesteenweg? die heeft nu zo'n champagnekleurige SLS staan en een oranje GT3 RS Mk. 1
Morgen die GT3 RS toch eens van dichterbij gaan bekijken Heeft maar 8000km's.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWerkt die samen dan mss met die ene garage op de kapelsesteenweg? die heeft nu zo'n champagnekleurige SLS staan en een oranje GT3 RS Mk. 1
Die man heeft heerlijke karren staan. (Aston, rolls,...)
Toen ik er moest werken gister was hij zijn oranje gt3rs aant poetsen in zijn garage.
Moest daar achterin even werken, nog wel wat prachtkarren tegengekomen.
Comment
Comment