Vette kar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHeb ik vorig jaar ook eens gedaan te Gent, Vrijdag markt -2 geen kat te bespeuren...toen ik terug bij de wagen kwam: een waarschuwing voor verkeerd parkeren tussen de wisser + waarschuwing opgenomen te zijn in de databank van Gent als ik komend jaar nog eens
verkeerd parkeer het wielslot erop komt... en nu jullie
een vak dient om in te staan. degoutant is dat zo 2vakken innemen. de ferrari heeft geluk dat hij er serieus over stond, want mocht ik toen een parkeerplaats zoeken, parkeer ik me anders tot 5cm van zijn deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDan ging ie de verkeerde kant op.
Reed richting Gent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBwa, de gps is ook van Engelse makelij. Enough said
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWa een sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHeb ik vorig jaar ook eens gedaan te Gent, Vrijdag markt -2 geen kat te bespeuren...toen ik terug bij de wagen kwam: een waarschuwing voor verkeerd parkeren tussen de wisser + waarschuwing opgenomen te zijn in de databank van Gent als ik komend jaar nog eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtengroot gelijk.
een vak dient om in te staan. degoutant is dat zo 2vakken innemen. de ferrari heeft geluk dat hij er serieus over stond, want mocht ik toen een parkeerplaats zoeken, parkeer ik me anders tot 5cm van zijn deur.
Had het nog nooit gedaan en dacht hier kan het, plaats zat.
Waarom, wagen 1 week oud en pats een ferme deurdeuk, ikke nochtans netjes binnen de lijntjes geparkeerd.
Ondertussen nog es voorgehad, bedankt! (kan nog wel eventjes doorgaan...)
sorry,
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKnap !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenStaat het eigenlijk in de wet dat je maar 1 parkeerplaats mag nemen? (zoektocht op wegcode.be en google heeft niks concreets opgeleverd)
Ik heb er mij ondertussen ook al meermaals aan schuldig gemaakt, het innemen van meerdere vakken in "risicozones". (nu niet met mijne Colt he ). In een ondergrondse parking zoek ik meestal wel een relatief veilige plaats op, liefst met een pillaar langs ene kant. En ik wring mezelf liever uit de auto (ben toch maar ne smalle) om de ander meer plaats te geven voor zijn deur, dan ook met een deuk zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr staat volgens mij wel in de wet dat je moet parkeren binnen de afbakening aangebracht op de baan. Maar in het geval van een ondergrondse parking moet je het intern reglement volgen en niet de wet rond parkeren, want dat is privé terrein.
Ik heb er mij ondertussen ook al meermaals aan schuldig gemaakt, het innemen van meerdere vakken in "risicozones". (nu niet met mijne Colt he ). In een ondergrondse parking zoek ik meestal wel een relatief veilige plaats op, liefst met een pillaar langs ene kant. En ik wring mezelf liever uit de auto (ben toch maar ne smalle) om de ander meer plaats te geven voor zijn deur, dan ook met een deuk zitten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIdd.. men pa doet dat vooral aan tankstations langst de weg.. spelende kinderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenik geef toe, je hebt gelijk
Had het nog nooit gedaan en dacht hier kan het, plaats zat.
Waarom, wagen 1 week oud en pats een ferme deurdeuk, ikke nochtans netjes binnen de lijntjes geparkeerd.
Ondertussen nog es voorgehad, bedankt! (kan nog wel eventjes doorgaan...)
sorry,nls2000
Comment
-
Comment
Comment