Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Dit was mijn eerste topspot in London: Porsche Carrera GT. Ik had daarvoor al de Zonda gezien, maar ergens had ik wel gedacht dat ie er nog ging staan. Maar deze was ontzettend onverwacht. Ik was aan het wandelen tot ik in de verte een licht geronk hoorde. Keek achter me, en zag achter de wagens door de snuit van een CGT piepen. Ook al liep ik in London, ik kon het nauwelijks geloven Nog nooit eerder heb ik er eentje in het wild gespot.
Formidabel geluid ook. Eigenaar liet em flink revven, 2x toe tot aan de rev limiter zelf. Kippenvel
Edit: it was Top Gear Magazine UK, http://www.topgear.com/uk/photos/top-gear-magazine-september-2010Spotted these cars in North- Wales just at the moment the...
Buiten beeld heeft de LFA in de verte nog eens stevig door getrokken. Manmanman. Als dat door de bergen knalt, dan gaan uw nekharen overeind staan.
Ik wil er eentje.
Ja, die LFA is wel het nieuwste hebbeding zo te zien. En ziet er nog aardig uit ook. Ergens in Wales zo te zien?
Capel Curig in Noord Wales.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Een automagazine dat die auto's testte ofzo? (LFA zonder nummerplaat...)
Denk ik ook. Het waren allemaal dertigers en ze waren niet van EVO magazine (die gebruiken ook noord wales als testzone (evo-triangle)), die mannen zou ik herkend hebben.
Comment