Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenlol die comments op AG
worden die mannen dat nu nooit eens beu zo in knokke lopen?
Comment
-
spottersteam loyers om 18.00 op de kortrijksesteenweg.
als mijne kleinen 6 jaar is moet em toch echt nie alleen op de hoerenstraat lopen ze :s wie weet wat voor guur volk daar allemaal rond loopt
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenToen hij rond een uur of 11 vertrok van place m'as tu vu, al die spotterkes liepen daarachter maar echt lopen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenConsumeren die gasten ook iets in Knokke of lopen die gewoon anderen in de weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenspottersteam loyers om 18.00 op de kortrijksesteenweg.
als mijne kleinen 6 jaar is moet em toch echt nie alleen op de hoerenstraat lopen ze :s wie weet wat voor guur volk daar allemaal rond loopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtenmaar echt lopen hé
improving teanage health one powerlaunch at a time ze moesten mij een standbeeld geven
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtenbegon ie me uit te schelden.
good times ^^Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtensteven van AG heeft me ook eens uitgemaakt omdat ik pics postte van hem @ work in maldegem
good times ^^
Heeft me ooit eens van m'n fiets proberen te rijden met z'n B-klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenTuurlijk niet, die zitten daar gewoon op de grond...
Waren precies konijnen die uit de struiken kwamen
Fuck die liepen gewoon over de baan om toch maar een "mooie" foto te kunnen nemen van de Lotus
Dat ze dit doen voor een exclusieve Lambo/Porsche/Ferrari/Maserati enz ja , ....
maar toch niet voor een gewone Lotus Elise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDe laatste keer dat ik tegen Loyers senior zei begon ie me uit te schelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtensteven van AG heeft me ook eens uitgemaakt omdat ik pics postte van hem @ work in maldegem
good times ^^Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenSteven
Heeft me ooit eens van m'n fiets proberen te rijden met z'n B-klasse.
Ik kan echt niet volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenEn last but not least een Ferrari F40
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenEen Monteverdi 375 S (nog het enigste wild rondrijdende exemplaar op de wereld !!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenop welke platen staat deze fantastische wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenop welke platen staat deze fantastische wagen?BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWTF
Ik kan echt niet volgen.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenop welke platen staat deze fantastische wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie spotter die altijd aan de rode lichten in Maldegem staat zodat hij de auto's die naar Knokke rijden kan uploaden, anders loopt hij het risico dat ze in Knokke dubbel zijn en hij ze niet kan uploaden.
Comment
Comment