Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZondag kwam ik Knokke binnen en aan dat rondpunt voor de Lippenslaan zaten er daar ook een 10-tal jonge gasten klaar om aan te vallen ...
Waren precies konijnen die uit de struiken kwamen
Fuck die liepen gewoon over de baan om toch maar een "mooie" foto te kunnen nemen van de Lotus
Dat ze dit doen voor een exclusieve Lambo/Porsche/Ferrari/Maserati enz ja , ....
maar toch niet voor een gewone Lotus Elise
Comment
-
Het concept is gewoon compleet naar de klote.
Ik trek soms ook eens een foto van een speciale auto die ik "spot". Maar wat is dat dan? Je bent ergens en toevallig zie je die auto staan en dan pak je een foto met wat je voorhanden hebt (gsm ofzo).
Als je speciaal je zondag gaat uittrekken om met je DSLR die je van de bomma voor je plechtige communie gekregen hebt door Knokke te gaan lopen om foto's te trekken van alles wat 4 wielen heeft en veel geld kost (=/= exclusief zijn) kan je toch niet meer van spotten spreken. Tenzij je gaat vergelijken met vliegtuigspotters die aan de luchthaven gaan kamperen. (maar het is nu eenmaal moeilijker toevallig een landend vliegtuig tegen te komen in je dorp, dat versta ik ook wel )
Is zoals dit topic eigenlijk ook. Elke maandag weet ik al wat er voor foto's gaan staan hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenIk zat ook op dat kruispunt
Maar die andere gasten zijn zo zot als iets. Die zien een exclusieve en die vliegen da kruispunt over, zonder te kijken enzo ... Het waren Walen
jaja ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet concept is gewoon compleet naar de klote.
Ik trek soms ook eens een foto van een speciale auto die ik "spot". Maar wat is dat dan? Je bent ergens en toevallig zie je die auto staan en dan pak je een foto met wat je voorhanden hebt (gsm ofzo).
Als je speciaal je zondag gaat uittrekken om met je DSLR die je van de bomma voor je plechtige communie gekregen hebt door Knokke te gaan lopen om foto's te trekken van alles wat 4 wielen heeft en veel geld kost (=/= exclusief zijn) kan je toch niet meer van spotten spreken. Tenzij je gaat vergelijken met vliegtuigspotters die aan de luchthaven gaan kamperen. (maar het is nu eenmaal moeilijker toevallig een landend vliegtuig tegen te komen in je dorp, dat versta ik ook wel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
"t zijn de anderen, ikke ni"
jaja ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOm dan nog eens met je laptop daar rond te lopen en meteen als je iets spot dat niet "dubbel" is je laptop op te zetten, een draadloos netwerk te zoeken en je spots meteen te uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenNiet iedereen kan zich een dure reflexcamera aanschaffen..
Alpina B6. Schitterende wagen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenZijn er serieus mensen die dat doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenVelgen vind ik er echt lelijk onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa, meer dan je denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenEigenlijk wel jammer dat AG gerunned wordt door 16-jarigen, ik zie er anders wel een leuk concept in.
Maar ik zou de focus wel leggen op kwaliteit van foto's, niet de kwantiteit.
eigenlijk zou ik er een soort flickr van maken maar dan voor auto's, dus echt highQ beeldmateriaal zoals ik daar soms upload.
Even ter verduidelijking, het word niet gerunned door 16-jarien maar door volwassenen. Die zich misschien als 16-jarige gedragen maar daar spreek ik me niet over uit.
Comment
-
-
Ik denk dat alle goed auto-fotografen wel een 'spotfase' hebben gekend. Alleen gaan die na een tijdje het niveau van autogespot overstijgen en zich daarvan distantiëren. Het resultaat is dat autogespot met alle rommel blijven zitten.
Ik vraag me altijd af wat die gasten met hun foto's doen . Je bent nu toch eens echt niets met kutfoto's van dure auto's
Comment
Comment