Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is er over
    Staan ze daar dan gewoon te wachten tot er een exclusive auto voorbij komt, en dan moet het nog rood zijn om een deftige foto te kunnen maken.
    Ofwel staat er iemand een eind voorop, en belt dan door dat er ééntje aankomt. dan kunnen ze op het knopje duwen voor de voeztgangers aan het zebrapad.
    Edit: best gevaarlijk om daar te staan, ik kan het weten.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
      Ik vraag me altijd af wat die gasten met hun foto's doen . Je bent nu toch eens echt niets met kutfoto's van dure auto's
      Awel ik ook. Ik heb de laatste 2weken zonder overdrijven al 20 mensen foto's zien nemen van m'n vader z'n Granturismo. Ik vind welgeteld 2 foto's terug.

Comment

• hij is dubbel aja

waar staat em? dan maak ik er straks ook foto's van
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ook nog eens naar Knokke geweest en je blijft daar altijd wel wat speciaals zien al is de fun er wel af nu daar hele bendes spotters rondlopen wist niet dat het zo erg geworden was Binnenkort gaat Mr. Lippens dat nog een keer verbieden gelijk de frigoboxen

Toch nog wat pics durven maken op een rustige manier

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
              En nog ineens een forummer gefotografeerd ook

Edit: te zien aan de foto van de 599 was je gewoon mee met sam en moyaert

(toevallig geen foto's van m'n M3? ik stond net achter die SLS geparkeerd )
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• zeg mij please dat die dame de forummer is
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                  zeg mij please dat die dame de forummer is
                  Klopt, forumnaam 'Rami'!
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik vraag me altijd af wat die gasten met hun foto's doen . Je bent nu toch eens echt niets met kutfoto's van dure auto's
                    Het is niet dat je met deftige spotfoto's wel iets bent... Enkel voor je privé-portfolio misschien leuk.

Portfolio
                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ik beweer niet dat het tegengestelde daarom ook onwaar is. Ik zeg gewoon dat je niets bent met al die kutfoto's.

Ik vind wel dat je al die knokke spotters en het fenomeen 'Steven' in hun waarde moet laten. Je moet hen niet gaan reduceren tot randdebielen die niet anders doen dan zich voor auto's te werpen om er een foto van te maken. En ik zeg dat niet omdat ik mezelf daarmee associeer of wil associëren, maar er moet gewoon voor eenieder respect zijn.

Het forum van autogespot heeft trouwens leuke topics ook. Het fotografiegedeelte is daar veel actiever dan hier.

Comment

Het fotografiegedeelte is daar veel actiever dan hier.
                        Het zou er nog maar aan mankeren

Comment

• jullie zitten er allemaal mee te lachen en dergelijke, maar kent wel hun namen en doen en laten.

wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            jullie zitten er allemaal mee te lachen en dergelijke, maar kent wel hun namen en doen en laten.

Echt hé?!

Autogespot... Nog nooit op die site geweest, denk ik. De naam draagt zo'n negatieve connotatie met zich mee, om één of andere mysterieuze reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                              Lelijke velgen onder die RS6
                              Zijn dat niet de standaard velgen .?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                jullie zitten er allemaal mee te lachen en dergelijke, maar kent wel hun namen en doen en laten.

Tuurlijk, ik denk dat iedereen die hier foto's maakt wel op Autogespot gezeten heeft.
                                Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Zijn dat niet de standaard velgen .?
                                Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Tuurlijk, ik denk dat iedereen die hier foto's maakt wel op Autogespot gezeten heeft.
                                  Ik heb het ook is een paar keer gedaan, dat waren dan fotos met mijn gsm en een beetje deftig gemaakt me photoshop maar het blijft met een gsm getrokken.

Krijgde meer commentaar van kakfotos dan over de auto zelf bv.

Ok het zijn niet de beste kwaliteitfotos maar ik ga niet dag in dag uit met een camera van 800eur of meer rond lopen om af en toe nen auto te trekken
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                    Ik zat ook op dat kruispunt Maar die andere gasten zijn zo zot als iets. Die zien een exclusieve en die vliegen da kruispunt over, zonder te kijken enzo ... Het waren Walen
                                    Dan heb je toch wel wat mooie foto's van mijn exclusieve auto zeker ?
                                    Of kost hij te weinig om exclusief te zijn?

Comment

• Zelfs Granturismo's vindt Polygoon te min om foto's van te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Zelfs Granturismo's vindt Polygoon te min om foto's van te maken.
                                        Misschien omdat die van jullie al 2 jaar oud is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Misschien omdat die van jullie al 2 jaar oud is ?

Of het oude model ofzo! Zo'n S is toch veel vetter hé, een gewone 4.2 das voor paupers!!!

Comment

Working...
                                          X