Gespot in Toulon.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenKnap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.
Comment
-
Singapore = het Monaco van het Oosten, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenJa tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...
Auto's kosten daar wel belachelijk veel geld. Dubbel van hier ofzo. En je kan daar idd van de straat eten. Nog nooit zoveel volk in de weer gezien om de stad te onderhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Gespot in Toulon.There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Volgens wikipedia bedroeg het bnp per hoofd van de bevolking in 2008, 52 000 dollar om een idee te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenMan man man! Ik dacht enkele seconden dat dit een Bugatti Galibier was! Ben blij dat ik niet goed gekeken had of ik viel van m'n stokje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenMan man man! Ik dacht enkele seconden dat dit een Bugatti Galibier was! Ben blij dat ik niet goed gekeken had of ik viel van m'n stokje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenMacau:
De Phantoms van het Wynn. Ze hadden er zo minstens 8, allemaal met lange wielbasis.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWel ontzettend mottige nummerplaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDacht juist hetzelfde te zeggen! Die op die GT-R is echt HUGE
Dat gele ding is een kitcar op Kever chassis.
Comment
-
Comment
Comment