Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gespot in Toulon.

Comment

• Singapore:

Last edited by ; 26/07/2010, 15:44.

Comment

• Treintje van 3 LP670's: (geel, wit, en zwart (niet meer te zien op de foto))

Comment

• Knap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
            Knap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.
            Ja tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...

Comment

• Singapore = het Monaco van het Oosten, nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                Ja tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...
                En gigantisch weinig belastingen.

Auto's kosten daar wel belachelijk veel geld. Dubbel van hier ofzo. En je kan daar idd van de straat eten. Nog nooit zoveel volk in de weer gezien om de stad te onderhouden.

Comment

• Idd, Porsche GT2RS kost daar €550k ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Gespot in Toulon.
                    Man man man! Ik dacht enkele seconden dat dit een Bugatti Galibier was! Ben blij dat ik niet goed gekeken had of ik viel van m'n stokje!
                    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Volgens wikipedia bedroeg het bnp per hoofd van de bevolking in 2008, 52 000 dollar om een idee te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                        Man man man! Ik dacht enkele seconden dat dit een Bugatti Galibier was! Ben blij dat ik niet goed gekeken had of ik viel van m'n stokje!
                        Don't push it

Comment

• ik ben er vorig of 2 jaar geleden geweest en kan bevestigen dat het een welvarendere staat is dan de gemiddelde europese staat, en niet zo'n beetje

Comment

• Macau:

De Phantoms van het Wynn. Ze hadden er zo minstens 8, allemaal met lange wielbasis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                              hehe , zou wel vet zijn geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                Macau:

De Phantoms van het Wynn. Ze hadden er zo minstens 8, allemaal met lange wielbasis.
                                Wel ontzettend mottige nummerplaten.
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Singapore:

Wadesda ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                    Wel ontzettend mottige nummerplaten.
                                    Dacht juist hetzelfde te zeggen! Die op die GT-R is echt HUGE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                      Dacht juist hetzelfde te zeggen! Die op die GT-R is echt HUGE
                                      Die GTR heeft er 2, een van Macau en een van China. Dat zie je daar in de buurt wel vaker (ook vaak China/Hong Kong).

Dat gele ding is een kitcar op Kever chassis.

Comment

• Wat (foute) tuning.

FAB Design SL63 amg

BMW X6 Hamann Tycoon

www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Comment

Working...
                                          X