Oorspronkelijk geplaatst door LP640
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenstaat daarachter de overfinch van skiverbier niet ? Heb hem hier al een paar keer zien passeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenSvp
en ik weet het , het zijn niet zo goede foto's , maar ik was wat gehaast
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenIk weet dat het hier helemaal niet thuis hoort (dus verplaats maar indien nodig) maar ik heb deze vraag al zeker drie keer gepost in een andere topic en nog nooit een antwoord gekregen. Mijn geduld geraakt op, dus hier opnieuw:
--Belangrijk!--
Dames en heren, autoliefhebbers en superautoliefhebbers;
"Ik ben al een tijdje op zoek naar de volledige resultatenlijst van het TopGear Survey 2006. Op de site http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/ zie je enkele de besten en slechsten en wat (onnodige) uitleg. Je kan wel wagen per wagen gaan kijken op welke plaats deze staat/stond maar dit is een groot werkje (ja ;werkJE) terwijl het misschien makkelijker gaat met jullie hulp."
Graag hulp!
Comment
-
't was weer de moeite ze in knokke
4 man op 't rondpunt, waarvan 1 met een laptop om direct te kunnen uploaden :')
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten't was weer de moeite ze in knokke
4 man op 't rondpunt, waarvan 1 met een laptop om direct te kunnen uploaden :')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenAnders maken we een topic aan: "Spot de spotters!" ?
Comment
-
Daann wanneer spot je mij eensCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDaann wanneer spot je mij eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk sta daar niet tussen hé man.
Comment
-
Ik ben eigenlijk toch ne rare mens é....Ik haat AG omdat door hun praktijken ze mijn "bron" verzieken, want nu word ik gerelateerd aan een spotter als ik iemand vraag voor een photoshoot waardoor de meesten niet meer toehappen. Maar toch wil ik die 15 jarige mongooltjes helpen en schrijf ik reviews van lenzen, geef ik hoogtechnische uitleg over fotografie in mensentaal en leer ik hun vanalles...
niemand die het snapt ^^
ontopic:
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenGij zat op dat moment waarschijnlijk in de frituur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk vraag mij zelfs af of dat serieus autoliefhebbers zijn.
Comment
Comment