Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
staat daarachter de overfinch van skiverbier niet ? Heb hem hier al een paar keer zien passeren
Er rijden iig Overfinch Land Rovers van een horecazaak in Verbier rond, kan wel dat dat van Skiverbier is ja. Hebben ze allemaal wel het geld voor volgens mij.
Ik weet dat het hier helemaal niet thuis hoort (dus verplaats maar indien nodig) maar ik heb deze vraag al zeker drie keer gepost in een andere topic en nog nooit een antwoord gekregen. Mijn geduld geraakt op, dus hier opnieuw:
--Belangrijk!--
Dames en heren, autoliefhebbers en superautoliefhebbers;
"Ik ben al een tijdje op zoek naar de volledige resultatenlijst van het TopGear Survey 2006. Op de site http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/ zie je enkele de besten en slechsten en wat (onnodige) uitleg. Je kan wel wagen per wagen gaan kijken op welke plaats deze staat/stond maar dit is een groot werkje (ja ;werkJE) terwijl het misschien makkelijker gaat met jullie hulp."
Graag hulp!
Ik weet helaas geen antwoord op u vraag. De reden waarom er geen antwoord komt is simpel: als iemand een vraag heeft en niemand weet daar een antwoord op dan gaat er ook niemand antwoorden. Het autoforum is geen telefoongfesprek of een directe conversatie, het antwoord ''ik weet het niet'' zal nooit gepost worden want dat is nutteloos en brengt geen extra waarde aan het forum mee. Dus in plaats van alles vol te spammen met deze belangerijke vraag kan je u alvast voorbereiden met de gedachte dat er niemand een antwoord heeft op u vraag, veel sterkte!
Ik ben eigenlijk toch ne rare mens é....Ik haat AG omdat door hun praktijken ze mijn "bron" verzieken, want nu word ik gerelateerd aan een spotter als ik iemand vraag voor een photoshoot waardoor de meesten niet meer toehappen. Maar toch wil ik die 15 jarige mongooltjes helpen en schrijf ik reviews van lenzen, geef ik hoogtechnische uitleg over fotografie in mensentaal en leer ik hun vanalles...
Comment