Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
    staat daarachter de overfinch van skiverbier niet ? Heb hem hier al een paar keer zien passeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      staat daarachter de overfinch van skiverbier niet ? Heb hem hier al een paar keer zien passeren
      Er rijden iig Overfinch Land Rovers van een horecazaak in Verbier rond, kan wel dat dat van Skiverbier is ja. Hebben ze allemaal wel het geld voor volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Svp

en ik weet het , het zijn niet zo goede foto's , maar ik was wat gehaast
        Port-Grimaud ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
          Port-Grimaud ?
          inderdaad!

Comment

• welke auto het is weet ik niet.vrouwke heeft hem tegengekomen.

sorry voor het slecht beeld.

Comment

• TVR Tuscan

Comment

• Was het een matzwarte? Heb hem vandaag ook zien voorbijvliegen, was vroeger gewoon zwart nu een wrap denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                  Ik weet dat het hier helemaal niet thuis hoort (dus verplaats maar indien nodig) maar ik heb deze vraag al zeker drie keer gepost in een andere topic en nog nooit een antwoord gekregen. Mijn geduld geraakt op, dus hier opnieuw:

--Belangrijk!--

Dames en heren, autoliefhebbers en superautoliefhebbers;

"Ik ben al een tijdje op zoek naar de volledige resultatenlijst van het TopGear Survey 2006. Op de site http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/ zie je enkele de besten en slechsten en wat (onnodige) uitleg. Je kan wel wagen per wagen gaan kijken op welke plaats deze staat/stond maar dit is een groot werkje (ja ;werkJE) terwijl het misschien makkelijker gaat met jullie hulp."

Graag hulp!
                  Ik weet helaas geen antwoord op u vraag. De reden waarom er geen antwoord komt is simpel: als iemand een vraag heeft en niemand weet daar een antwoord op dan gaat er ook niemand antwoorden. Het autoforum is geen telefoongfesprek of een directe conversatie, het antwoord ''ik weet het niet'' zal nooit gepost worden want dat is nutteloos en brengt geen extra waarde aan het forum mee. Dus in plaats van alles vol te spammen met deze belangerijke vraag kan je u alvast voorbereiden met de gedachte dat er niemand een antwoord heeft op u vraag, veel sterkte!

Comment

• 't was weer de moeite ze in knokke

4 man op 't rondpunt, waarvan 1 met een laptop om direct te kunnen uploaden :')

Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Anders maken we een topic aan: "Spot de spotters!" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        't was weer de moeite ze in knokke

4 man op 't rondpunt, waarvan 1 met een laptop om direct te kunnen uploaden :')

Dat is nu toch niet meer normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Anders maken we een topic aan: "Spot de spotters!" ?
                          Ik ben pro.

Comment

• Daann wanneer spot je mij eens
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              Daann wanneer spot je mij eens
                              Ik sta daar niet tussen hé man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Ik sta daar niet tussen hé man.
                                Gij zat op dat moment waarschijnlijk in de frituur.

Comment

• Ik ben eigenlijk toch ne rare mens é....Ik haat AG omdat door hun praktijken ze mijn "bron" verzieken, want nu word ik gerelateerd aan een spotter als ik iemand vraag voor een photoshoot waardoor de meesten niet meer toehappen. Maar toch wil ik die 15 jarige mongooltjes helpen en schrijf ik reviews van lenzen, geef ik hoogtechnische uitleg over fotografie in mensentaal en leer ik hun vanalles...

niemand die het snapt ^^

ontopic:

Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                    Gij zat op dat moment waarschijnlijk in de frituur.
                                    Fy.

Comment

• Blauwe LP670

www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Zou daar geen geld aan te verdienen zijn ?
                                        Speciaal spottersbussen richting Knokke ofzo .

Maar dat begint echt wel serieus erover te gaan ze.
                                        Ik vraag mij zelfs af of dat serieus autoliefhebbers zijn.
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Ik vraag mij zelfs af of dat serieus autoliefhebbers zijn.
                                          Enkel van alles dat meer dan €200k kost.

Comment

Working...
                                          X