speedsters mogen er ook op :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk ben eigenlijk toch ne rare mens é....Ik haat AG omdat door hun praktijken ze mijn "bron" verzieken, want nu word ik gerelateerd aan een spotter als ik iemand vraag voor een photoshoot waardoor de meesten niet meer toehappen. Maar toch wil ik die 15 jarige mongooltjes helpen en schrijf ik reviews van lenzen, geef ik hoogtechnische uitleg over fotografie in mensentaal en leer ik hun vanalles...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenspeedsters mogen er ook op :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten15 jarige mongooltjes, hoe lief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenCayenne GTS aan ons hotel
Nieuwe Cayenne S (met de mijne op de achtergrond)
BMW X5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten4.4l of 4.8liter, weet niet meer bij welke die uitlaten horen. Maar een M is het iig niet.
(grijs/blauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten4.8iS1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenis dit wel een echte "M"? een M X5 bestond toch nog niet in die tijd? :p
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDie blauwe is geen 4.6 noch 4.8is hoor
Toerenteller ging maar tot 6k of 7k RPM.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenWas het een matzwarte? Heb hem vandaag ook zien voorbijvliegen, was vroeger gewoon zwart nu een wrap denk ik
Comment
Comment