Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Ik weet helaas geen antwoord op u vraag. De reden waarom er geen antwoord komt is simpel: als iemand een vraag heeft en niemand weet daar een antwoord op dan gaat er ook niemand antwoorden. Het autoforum is geen telefoongfesprek of een directe conversatie, het antwoord ''ik weet het niet'' zal nooit gepost worden want dat is nutteloos en brengt geen extra waarde aan het forum mee. Dus in plaats van alles vol te spammen met deze belangerijke vraag kan je u alvast voorbereiden met de gedachte dat er niemand een antwoord heeft op u vraag, veel sterkte!
Bedankt!
There is never time to do it right but there is always time to do it over.
t is eigenlijk triestig om te zeggen, maar het valt me echt op dat hoe ouder de Porsche, hoe hoger de "liefhebbersfactor" van de bestuurder.
En dat komt dan uit de mond van iemand die het laatste model heeft
Niet alleen bij Porsches hoor, zelfs bij een simpele Mazda MX5 is dat zo.
NA-bestuurders geven vaak al van ver een thumbs-up (of ff de koplampen openklappen), bestuurders van een laatste generatie rijden gewoon langs u door alsof ge niet bestaat.
Maar dat komt dan ook uit de mond van iemand die het eerste model heeft
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
Koen Wauters .
sorry voor de slechte foto's
Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
Tussen die 2 twijfelde ik dus ook. Maar blijkbaar is het geen van beide. 3 liter diesel dus. Waaraan zie je dit?
Toerenteller ging maar tot 6k of 7k RPM.
Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
Koen Wauters .
sorry voor de slechte foto's
Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
Was voor een wedstrijd : je kon een "weekend" winnen met Koen Wauters + een rit in een Aston Martin
Comment