Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De zaterdagochtend vroeg opstaan om ff de GT3 RS van stal halen en te knallen... the good life

Sound

Comment

• Daarstraks nog achter een 996 GT3 mk1 gereden op de snelweg. Nog een thumbs up gehad in het passeren. Dat model kom je ook niet vaak tegen.

t is eigenlijk triestig om te zeggen, maar het valt me echt op dat hoe ouder de Porsche, hoe hoger de "liefhebbersfactor" van de bestuurder.

En dat komt dan uit de mond van iemand die het laatste model heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
        Ik weet helaas geen antwoord op u vraag. De reden waarom er geen antwoord komt is simpel: als iemand een vraag heeft en niemand weet daar een antwoord op dan gaat er ook niemand antwoorden. Het autoforum is geen telefoongfesprek of een directe conversatie, het antwoord ''ik weet het niet'' zal nooit gepost worden want dat is nutteloos en brengt geen extra waarde aan het forum mee. Dus in plaats van alles vol te spammen met deze belangerijke vraag kan je u alvast voorbereiden met de gedachte dat er niemand een antwoord heeft op u vraag, veel sterkte!
        Bedankt!
        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          t is eigenlijk triestig om te zeggen, maar het valt me echt op dat hoe ouder de Porsche, hoe hoger de "liefhebbersfactor" van de bestuurder.

En dat komt dan uit de mond van iemand die het laatste model heeft
          Niet alleen bij Porsches hoor, zelfs bij een simpele Mazda MX5 is dat zo.

NA-bestuurders geven vaak al van ver een thumbs-up (of ff de koplampen openklappen), bestuurders van een laatste generatie rijden gewoon langs u door alsof ge niet bestaat.
          Maar dat komt dan ook uit de mond van iemand die het eerste model heeft
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
            En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
            Koen Wauters .
            sorry voor de slechte foto's

Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Twingo Gordini RS

Comment

• Dat zijn echt bommetjes

Dikke IS-F

Last edited by ; 31/07/2010, 21:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  De zaterdagochtend vroeg opstaan om ff de GT3 RS van stal halen en te knallen... the good life

Sound

wat staat daar links aan de rand op de vleugel?

edith : het is de spiegel bij nader inzicht

Comment

• dit is de echte, andere is volgens mij wel kitcar, let op spiegels, ruitenwisser en vooral ook afmetingen zijraampje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                      Klopt, een M is het sowieso niet.

Tussen die 2 twijfelde ik dus ook. Maar blijkbaar is het geen van beide. 3 liter diesel dus. Waaraan zie je dit?
                      Toerenteller ging maar tot 6k of 7k RPM.
                      mss dan zo'n 3.0i als die tot 6 a 7K gaat
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten

Wat een SUV is me dat zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Wat een SUV is me dat zeg.
                          Nu je het zegt ik vond dat hij er in ieder geval fantastisch uitzag, IRL zoveel beter dan op foto.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
                            En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
                            Koen Wauters .
                            sorry voor de slechte foto's

Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.

Was voor een wedstrijd : je kon een "weekend" winnen met Koen Wauters + een rit in een Aston Martin

Comment

• De alomgevreesde Steven was vandaag ook weer van de partij :

Comment

• Als je hem dan per se op het internet wil plaatsen, heb dan ook de ballen een foto van zijn gezicht te maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                  Als je hem dan per se op het internet wil plaatsen, heb dan ook de ballen een foto van zijn gezicht te maken...
                                  idd.. En ze zitten dan zelf te spotten
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    idd.. En ze zitten dan zelf te spotten
                                    Er is een verschil tussen foto's maken van een auto en achter auto's aanlopen , wijsneus.

@ Cedric : waarom wil je per se een foto van zn voorkant , om er op te fappen?
                                    btw , ik had hem te laat opgemerkt , for the record

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                      Als je hem dan per se op het internet wil plaatsen, heb dan ook de ballen een foto van zijn gezicht te maken...
                                      ²

Comment

• Wat een gezeik de laatste pagina's over die spottertjes.
                                        Live and let live.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                          Er is een verschil tussen foto's maken van een auto en achter auto's aanlopen , wijsneus.

@ Cedric : waarom wil je per se een foto van zn voorkant , om er op te fappen?
                                          btw , ik had hem te laat opgemerkt , for the record
                                          Man man zo ne grote mond speciaal naar knokke gaan voor fotokes te trekke is even triestig hoor
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X