Renault weet ik veel vanmorgen gezien en ze moeten 'm gaan gebruiken in één of andere spot of film.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
Sjiek datr iemand foto's van heeft !
Ze waren met veel he?
En dat geluid van die stradale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenVandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
Koen Wauters .
sorry voor de slechte foto's
Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichtensls 001 woont in damme dacht ik hé ?
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenKnap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenJa tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenSingapore = het Monaco van het Oosten, nee?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn gigantisch weinig belastingen.
Auto's kosten daar wel belachelijk veel geld. Dubbel van hier ofzo. En je kan daar idd van de straat eten. Nog nooit zoveel volk in de weer gezien om de stad te onderhouden.
Comment
-
Inderdaad. Je hebt daar bovendien ook nog lijfstraffen (zweep) en de doodstraf (zelf met middeleeuwse ophanging én schooluitstap ter preventie!).
Comment
-
Zaterdag voor de 2de keer een witte Tesla Roadster tegengekomen
Daarna nog S65 AMG , Alpina B3 Biturbo (touring) en Corvette C6 cabrio.Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenOoh nice !
Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
Sjiek datr iemand foto's van heeft !
Ze waren met veel he?
En dat geluid van die stradale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenRenault weet ik veel vanmorgen gezien en ze moeten 'm gaan gebruiken in één of andere spot of film.
waaw ...2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichtenwaarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.
En ZZ platen enkel voor testritten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenmet z platen mogen enkel auto's rijden tot een cilinderinhoud van 3.000 of 3.200 cc. Is mij verteld geweest bij audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk BerichtenZZ platen voor testrit, met deze nrplaat mag hij toch niet rijden?
waarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.
Comment
Comment