Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault weet ik veel vanmorgen gezien en ze moeten 'm gaan gebruiken in één of andere spot of film.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Désir

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten

Ooh nice !
        Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
        Sjiek datr iemand foto's van heeft !
        Ze waren met veel he?
        En dat geluid van die stradale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
          En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
          Koen Wauters .
          sorry voor de slechte foto's

Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
          ZZ platen voor testrit, met deze nrplaat mag hij toch niet rijden?

Comment

• ZZ platen voor testrit, met deze nrplaat mag hij toch niet rijden?
            waarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
              sls 001 woont in damme dacht ik hé ?
              Inderdaad, woont een kleine 1 KM van mij.

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              Knap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.
              Singapore is opgebouwd uit ongeveer 75% expats (mensen van het buitenland die er wonen/werken) voor grote multinationals. Het is ook een land zonder schulden (althans 5 jr geleden) dus je mag er vanuit gaan dat de bevolking niet van de armsten zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
              Ja tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...
              Niemand werkloos omdat je daar niet binnenkomt wanneer je geen werk hebt en je vliegt buiten als je x aantal maanden geen werk hebt. Je hebt mensen van alle opleidingen daar. Er bestaat een full time job uit het omdraaien van een bordje met aan de ene kant 'STOP" en aan de andere kant "GO" tijdens werken.

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
              Singapore = het Monaco van het Oosten, nee?
              Hmm niet echt maar het is idd wel zo dat de belastingen zeer laag liggen.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              En gigantisch weinig belastingen.

Auto's kosten daar wel belachelijk veel geld. Dubbel van hier ofzo. En je kan daar idd van de straat eten. Nog nooit zoveel volk in de weer gezien om de stad te onderhouden.
              Dubbel? Je mag er vanuit gaan dat de wagens 3 tot 4x zo duur zijn als hier. Het is er enerzijds zo proper door het volk die de straten proper houdt maar ook door de monsterboetes voor het gooien van een papiertje op de grond, het ETEN van kauwgom. Ik heb hier nog een t-shirt liggen met al de bedragen op. Absurd gewoon.
              AutoMinded.be

Comment

• Op sommige zaken staat zelfs een gevangenisstraf, dacht ik?

Comment

• Inderdaad. Je hebt daar bovendien ook nog lijfstraffen (zweep) en de doodstraf (zelf met middeleeuwse ophanging én schooluitstap ter preventie!).
                  AutoMinded.be

Comment

• Zaterdag voor de 2de keer een witte Tesla Roadster tegengekomen
                    Daarna nog S65 AMG , Alpina B3 Biturbo (touring) en Corvette C6 cabrio.
                    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                    www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      Ooh nice !
                      Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
                      Sjiek datr iemand foto's van heeft !
                      Ze waren met veel he?
                      En dat geluid van die stradale
                      Ze moeten met een 30 tal geweest zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                        Renault weet ik veel vanmorgen gezien en ze moeten 'm gaan gebruiken in één of andere spot of film.

Wat een spot en wat een auto !!!
                        waaw ...
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• heeft wel een beetje R8 allures imho, zeker met die chrome streep
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                            waarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.
                            Ik weet niet hoe het vroeger was maar met de gewone Z platen mogen toch alleen de werknemers van de garage rijden, of ben ik mis?

En ZZ platen enkel voor testritten.

Comment

• Met Z platen mogen enkel auto's rijden tot een cilinderinhoud van 3.000 of 3.200 cc. is mij verteld geweest bij audi
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                met z platen mogen enkel auto's rijden tot een cilinderinhoud van 3.000 of 3.200 cc. Is mij verteld geweest bij audi
                                12345

Comment

• je hebt gewoon verschillende soorten z-platen. En er zijn er die tot 3000cc gaan, maar ook hoger..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                                    ZZ platen voor testrit, met deze nrplaat mag hij toch niet rijden?
                                    gisteren ergens op TV was hij met die zelfde wagen volgens mij, een gast had een "meet and greet" gewonnen, eerst optreden en dan doorrijden naar Spa voor 24h, ...

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ford GT , vet!

Comment

• dikke Ford GT, waar gespot?
                                          Last edited by ; 03/08/2010, 13:35.

Comment

Working...
                                          X