Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

moest ik geld hebbe zou dees er ook staan
    vind hem echt prachtig! en ben geen ferrari lover

Comment

• Mercedes-Benz S63 AMG

Nieuwe auto van de directeur van Brouwerij Martens, ter vervanging van zijn E55 AMG.

Comment

• en dat door een biermerk waar ik nog nooit van had gehoord, knap gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
          en dat door een biermerk waar ik nog nooit van had gehoord, knap gedaan!
          Cara Pils en dat bier van de Aldi produceren zij ook, naast hun Martens Pils.

Comment

• Allez, ik ga ook beginnen met goedkoop bier te brouwen als dat betekent dat ik een S63 AMG kan kopen.

Comment

• Zalig momentje op de alombekende steenweg van ninove-aalst; kreeg naast me aan de rode lichten een Aston Martin (DB9 denk ik)
              leek sterk op deze:

Ik reed hem er gewoon af toen het groen werd :p Kmoet zeggen dat hij hem nog effe inhield en hij me er enkele meters verder afreed
              Hij wou me wsl gewoon effe een moment of glory gunnen om me nadien kil af te maken :p.
              Wel een knappe kar en sound; die gast reed toch meer dan 130-140 wa verder peisek. en zo zot hard ga ik op diene steenweg toch ook nie crossen.
              Ach ja, op zo'n moment ben je contant dat het licht op rood springt

Volgens google gaat die DB9 van 0-100 in 4,6sec.; de mijne slechts 5,9

nadien nog wat achter/voor een witte civic type R (incl. witte velgen peisek) gereden op de autostrade
              - Opel Speedster Driver -
              http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                Zalig momentje op de alombekende steenweg van ninove-aalst; kreeg naast me aan de rode lichten een Aston Martin (DB9 denk ik)
                leek sterk op deze:

Ik reed hem er gewoon af toen het groen werd :p Kmoet zeggen dat hij hem nog effe inhield en hij me er enkele meters verder afreed
                Hij wou me wsl gewoon effe een moment of glory gunnen om me nadien kil af te maken :p.
                Wel een knappe kar en sound; die gast reed toch meer dan 130-140 wa verder peisek. en zo zot hard ga ik op diene steenweg toch ook nie crossen.
                Ach ja, op zo'n moment ben je contant dat het licht op rood springt

Volgens google gaat die DB9 van 0-100 in 4,6sec.; de mijne slechts 5,9

nadien nog wat achter/voor een witte civic type R (incl. witte velgen peisek) gereden op de autostrade
                op de steenweg ninove-aalst (bij weinig verkeer) rij ik 120-130 en dan zen er nog die me voorbij vlammen. daar kunt ge toch peren eigenlijk

Comment

• Gloednieuwe Ferrari 458 Italia on the road, in Maldegem:

Dark-Grey Ferrari 458 Italia, spotted in Maldegem, Belgium.License plate: ITA-458Probably (one of) the first in Belgium.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                    op de steenweg ninove-aalst (bij weinig verkeer) rij ik 120-130 en dan zen er nog die me voorbij vlammen. daar kunt ge toch peren eigenlijk
                    Ja; kheb daar ook wel efkes 130 gedaan maar toch nie constant. Volgens mij is daar regelmatig is controle met een anonieme wagen. Kheb daar al een paar keer auto's op kant zien staan met een grijs peugeotke achter hun. (geen flitser maar echt police die wsl die baan eens op en afrijden voor hardrijders op kant te kunnen zetten.
                    Vandaar. Als ik gas wil geven pak ik de autostrade wel.
                    - Opel Speedster Driver -
                    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk Berichten
                      Puerto Banus, de haven bij Marbella.

Volgende week zit ik er ook. Wanneer zie je de meeste auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                        Cara Pils en dat bier van de Aldi produceren zij ook, naast hun Martens Pils.
                        Maw een S63 betaald door clochards.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          Maw een S63 betaald door clochards.
                          it's funny cause it's true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LodeV Bekijk Berichten
                            Gloednieuwe Ferrari 458 Italia on the road, in Maldegem:

http://www.youtube.com/watch?v=vOTp5m6Pcjw
                            Linksrijder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LodeV Bekijk Berichten
                              Gloednieuwe Ferrari 458 Italia on the road, in Maldegem:

http://www.youtube.com/watch?v=vOTp5m6Pcjw
                              Zo'n bord met 90 zegt u ook niets zeker?
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                Om 14.30h. Dan worden ze gevoederd.

Comment

In de spits.

Comment

• ik zou toch eens een internetcafe zoeken en hier eens het topic doorbladeren, succes verzekerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                      Zo'n bord met 90 zegt u ook niets zeker?
                                      Das toch de minimumsnelheid of niet.

Comment

Heel de dag door eigenlijk.
                                        Maar de echte superspots doe je tussen 4 en 6 uur 's morgens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gespot bij wax-it!

Comment

Working...
                                          X