In het belang van de minderjarigen ga ik het daar niet verder over hebben
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Benarrow PB5
en nog een filmpje
Had de DSLR net niet bij, dus moest het met crappy cam doen.Last edited by canakris; 23/08/2010, 10:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
10 dagen geleden liepen we daar ook rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenIs er hier dan niemand die afgelopen zaterdag een Ferrari 599 GTO heeft gespot aan de kust? Ik zag hem in oostende (aan het vliegveld) maar was te laat voor een foto... Hij had belgische platen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenHet is daar echt prachtig!
Mooie spot
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDeze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenInderdaad Daann, bedankt! Ongelofelijk wat een zalige ketel, naar het schijnt van een man die in Middelkerke woont. En die daarnaast ook nog een gewone 599 heeft, logisch want zoniet kan je de GTO-versie niet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie is van Ferrari Brussels naar het schijnt. En iedereen kan zo'n GTO kopen dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenNog vlug wat posten hier;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie is van Ferrari Brussels naar het schijnt. En iedereen kan zo'n GTO kopen dacht ik...
Weet niet met zekerheid of dit het geval was met de 599 GTO maar ze zijn hoedanook uitverkocht (alle 599 stuks).
Comment
Comment