Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier een GTO met Chris Harris:

En dit was zijn ander speeltje tijdens de trackday

Comment

• SGO- nrplaat, van Porsche zelf dus?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Hier een GTO met Chris Harris:
        [/IMG]
        Holy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Ik dacht dat AC.020 gewoon omgebouwd was naar de FL-versie?
          Klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            SGO- nrplaat, van Porsche zelf dus?
            Inderdaad. Waarschijnlijk uitgeleend aan Chris Harris want hij had daar ook die 599 GTO ter zijner beschikking

Comment

Inderdaad. Waarschijnlijk uitgeleend aan Chris Harris want hij had daar ook die 599 GTO ter zijner beschikking
              Wat een droomjob heeft die kerel toch..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Mooiste porsche ooit:

Helemaal mee eens!
                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Voor bepaalde modellen van Ferrari moet je door Ferrari zelf geselecteerd zijn, anders is het noegabolle.
                  Weet niet met zekerheid of dit het geval was met de 599 GTO maar ze zijn hoedanook uitverkocht (alle 599 stuks).
                  yep,is zoals met de M3 GTS,
                  moet je ook een bmw M verleden hebben om in aanmerking te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Is die tent eigenlijk waterdicht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                      Wat een droomjob heeft die kerel toch..
                      Nooit van gehoord maar google zal het wel weten zeker ?

wikipedia rules.. nu nog kiezen
                      Last edited by ; 24/08/2010, 21:03.

Comment

Zou ik toch wat belachelijk vinden, je koopt dan een auto van +€200.000
                        en zou em dan wat laten veranderen tot het huidige model.
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                          Zou ik toch wat belachelijk vinden, je koopt dan een auto van +€200.000
                          en zou em dan wat laten veranderen tot het huidige model.
                          Het zou belachelijk zijn om nog eens +200k te betalen voor minieme wijzigingen
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Het zou belachelijk zijn om nog eens +200k te betalen voor minieme wijzigingen
                            Als je enkel een andere voor en achterbumper en andere voor en achterlichten, tja misschien wel.
                            Maar we spreken hier toch niet over een John die zijn in Ibiza BMW 3 lichten steekt hé.
                            Dat hij dan bv een Panamera Turbo koopt met nog wat opties.
                            Enfijn...
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Nooit van gehoord maar google zal het wel weten zeker ?

wikipedia rules.. nu nog kiezen
                              Dat zit op een autoforum en kent Chris Harris niet? Instant ban!

Comment

• Probeer maar
                                Nee, en als ik hem zo zie met andermans wagen flaneren wil ik hem ook niet kennen .

Comment

Probeer maar
                                  Nee, en als ik hem zo zie met andermans wagen flaneren wil ik hem ook niet kennen .
                                  Zegt EVO Magazine je niks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Is die tent eigenlijk waterdicht?
                                    Toen wel

Comment

Zegt EVO Magazine je niks?
                                      Nee,
                                      Een Evo koop ik me nog wel, maar dan een wagen, geen magazine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        Dat is die ex-AC.020 zeker?
                                        Waarschijnlijk is het deze, man is helaas onlangs aan kanker overleden...

Mercedes-Benz S65 AMG W221 by Tom Daem, on Flickr

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Klopt!

Comment

Nee,
                                          Een Evo koop ik me nog wel, maar dan een wagen, geen magazine.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X