Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHelaas wel ja.
Ik had erop gelet maar heb de foto's iets te snel online gezwierd. Excuses aanvaard?
Comment
-
Hoe werkt de leasing van deze exclusieve wagens eigenlijk?
Kan je dat zoals alle andere wagens op naam van je BVBA kopen en afschrijven en ondertussen alle kosten met de bvba betalen?
Of komt de staat privé ook langs de kassa?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenHoe werkt de leasing van deze exclusieve wagens eigenlijk?
Kan je dat zoals alle andere wagens op naam van je BVBA kopen en afschrijven en ondertussen alle kosten met de bvba betalen?
Of komt de staat privé ook langs de kassa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIs zoals elke andere auto, kan je natuurlijk niet zoveel aftrekken zoals een Golf Bluemotion
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOp google images zou ik ook Aston Martin DB4 GT Zagato zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOp klassieke Britse plaat, op een trailer, op een dag waar er heel wat Astons samen kwamen, ik zou t nog niet zo zeker zijn.
Het zou kunnen maar het zou toch ook echt moeten lukken zeker gezien het aantal replica's dat er gebouwd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIs een omgebouwde DB4 Series II.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenIk weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik kan/zal verkeerd zijn. maar een leasingcontract is toch 100% inbrengbaar. waar je bij een eigen aankoop rekening moet houden met de bepaalde % zoals je aanhaalt bij de bluemotion.
8 jaar aan een stuk 20k aan de kant zetten in de bvba, heb je 160k en kan je het goedkoopste model al kopen zonder opties :p.
Vragen ze eigenlijk steeds naar een bankgarantie ofzo daar bij Ferrari? Want een leasing van 2k per maand is nu ook het einde van de wereld voor veel BVBas denk ik en toch rijden er weinig Ferraris rond zou je zeggen ...Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenIk weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.
want de trailer heeft een belgische plaat, dus vermoedelijk het busje ook.
Comment
Comment