Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Is zoals elke andere auto, kan je natuurlijk niet zoveel aftrekken zoals een Golf Bluemotion
ik kan/zal verkeerd zijn. maar een leasingcontract is toch 100% inbrengbaar. waar je bij een eigen aankoop rekening moet houden met de bepaalde % zoals je aanhaalt bij de bluemotion.
Ik weet niet wat er opeens is met de britten, net of ze hun eigen land ontvluchten.
Zo veel da ik er zie de laatste dagen, meestal colonnes, is er iets speciaals aan de hand?
Op klassieke Britse plaat, op een trailer, op een dag waar er heel wat Astons samen kwamen, ik zou t nog niet zo zeker zijn.
Met 19 gebouwd in 1961 (en 4 in 1991 heb je er maar 23 echte).
Het zou kunnen maar het zou toch ook echt moeten lukken zeker gezien het aantal replica's dat er gebouwd zijn.
Ik weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.
Ik weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.
Er was een Aston meeting vandaag. Daar kwam ie van terug...
ik kan/zal verkeerd zijn. maar een leasingcontract is toch 100% inbrengbaar. waar je bij een eigen aankoop rekening moet houden met de bepaalde % zoals je aanhaalt bij de bluemotion.
Dus in principe kan ik tegen dat ik 35 ben rijden met een nieuwe Ferrari, lol.
8 jaar aan een stuk 20k aan de kant zetten in de bvba, heb je 160k en kan je het goedkoopste model al kopen zonder opties :p.
Vragen ze eigenlijk steeds naar een bankgarantie ofzo daar bij Ferrari? Want een leasing van 2k per maand is nu ook het einde van de wereld voor veel BVBas denk ik en toch rijden er weinig Ferraris rond zou je zeggen ...
kan evengoed eentje met panne zijn.
want de trailer heeft een belgische plaat, dus vermoedelijk het busje ook.
Comment