Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hoogst uitzonderlijk, denk ik?
    jeps, en met die auto heb ik al eens gereden. Tof, maar zonder stuurbekrachtiging en niets van geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      Helaas wel ja.
      Ik had erop gelet maar heb de foto's iets te snel online gezwierd. Excuses aanvaard?
      Chill wi broere

Comment

• @ Rami waar ge ze blijft halen ik weet het niet maar lag wel dubbel bij uw IceAge vs 458 vergelijking.

gisterenmorgen nog een AM vanquish aan de waaslandtunnel zien en vooral horen optrekken. Ik was meteen wakker

Comment

• Hoe werkt de leasing van deze exclusieve wagens eigenlijk?

Kan je dat zoals alle andere wagens op naam van je BVBA kopen en afschrijven en ondertussen alle kosten met de bvba betalen?

Of komt de staat privé ook langs de kassa?
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            Hoe werkt de leasing van deze exclusieve wagens eigenlijk?

Kan je dat zoals alle andere wagens op naam van je BVBA kopen en afschrijven en ondertussen alle kosten met de bvba betalen?

Of komt de staat privé ook langs de kassa?
            Is zoals elke andere auto, kan je natuurlijk niet zoveel aftrekken zoals een Golf Bluemotion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
              Is zoals elke andere auto, kan je natuurlijk niet zoveel aftrekken zoals een Golf Bluemotion
              ik kan/zal verkeerd zijn. maar een leasingcontract is toch 100% inbrengbaar. waar je bij een eigen aankoop rekening moet houden met de bepaalde % zoals je aanhaalt bij de bluemotion.
              wimoptiek.be op

Comment

• Wat was er vandaag te doen rond Aston Martin? Ik heb er 7 gezien, allen oudere modellen. Een Vantage, DB2, DB4, DB5, en nog enkele...

Deze avond dan nog deze gezien maar geen idee welk type AM het juist is.

Comment

• Is dat geen DB3 of 4 Zagato ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Op google images zou ik ook Aston Martin DB4 GT Zagato zeggen.

Comment

• Ik weet niet wat er opeens is met de britten, net of ze hun eigen land ontvluchten.
                      Zo veel da ik er zie de laatste dagen, meestal colonnes, is er iets speciaals aan de hand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Op google images zou ik ook Aston Martin DB4 GT Zagato zeggen.
                        True. Maar de kans is érg groot dat 't een replica is.

Comment

• Op klassieke Britse plaat, op een trailer, op een dag waar er heel wat Astons samen kwamen, ik zou t nog niet zo zeker zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Op klassieke Britse plaat, op een trailer, op een dag waar er heel wat Astons samen kwamen, ik zou t nog niet zo zeker zijn.
                            Met 19 gebouwd in 1961 (en 4 in 1991 heb je er maar 23 echte).
                            Het zou kunnen maar het zou toch ook echt moeten lukken zeker gezien het aantal replica's dat er gebouwd zijn.

Comment

• Is een omgebouwde DB4 Series II.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Is een omgebouwde DB4 Series II.
                                Ik weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.

Comment

• Ik zou nooit een replica kopen maar zelfs die zijn vaak waardevol genoeg om de aankoop van een dichte trailer te rechtvaardigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet waaraan je dat ziet, maar het lijkt mij ook wel dat je een échte niet zomaar in weer en wind op een trailer zet om die ff (achter een toyota-buske) door/over het kanaal te sleuren... Zo'n kapitaal zal volgens mij (hopelijk) wel iets beter behandeld worden.
                                    Er was een Aston meeting vandaag. Daar kwam ie van terug...

Comment

• 96 DLC n'est pas une Sanction II: c'est DB4/815/R transformé en Zagato

Last edited by ; 02/09/2010, 22:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        ik kan/zal verkeerd zijn. maar een leasingcontract is toch 100% inbrengbaar. waar je bij een eigen aankoop rekening moet houden met de bepaalde % zoals je aanhaalt bij de bluemotion.
                                        Dus in principe kan ik tegen dat ik 35 ben rijden met een nieuwe Ferrari, lol.

8 jaar aan een stuk 20k aan de kant zetten in de bvba, heb je 160k en kan je het goedkoopste model al kopen zonder opties :p.

Vragen ze eigenlijk steeds naar een bankgarantie ofzo daar bij Ferrari? Want een leasing van 2k per maand is nu ook het einde van de wereld voor veel BVBas denk ik en toch rijden er weinig Ferraris rond zou je zeggen ...
                                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                          kan evengoed eentje met panne zijn.
                                          want de trailer heeft een belgische plaat, dus vermoedelijk het busje ook.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X