Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat er opeens is met de britten, net of ze hun eigen land ontvluchten.
    Zo veel da ik er zie de laatste dagen, meestal colonnes, is er iets speciaals aan de hand?
    Ik weet dat er een trackday was/is in LeMans maar ik zie niet in waarom ze daar Belgïe zouden voor passeren

Comment

• Comment

• heel mooie spot.
        zelf nog nooit gezien.
        wimoptiek.be op

Comment

• Ik vind die junior zagato eigenlijk een lelijk ding, zeker voor een alfa.
          Gebeurt wel niet vaak met iets van zagato .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Foto van vorige maandag

Comment

• 2 x S600 in Madrid (oud en nieuw):

Oorspronkelijk geplaatst door reglement
              10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
              Last edited by Atenza; 06/09/2010, 18:05.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                Foto van vorige maandag
                Heerlijke foto en nette plaat!

Comment

• BMW 760Li F01 voor het Ritz Hotel:

Oorspronkelijk geplaatst door reglement
                  10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
                  Last edited by Atenza; 06/09/2010, 18:03.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Upload die foto's aub eens wat kleiner en ergens anders, vreselijk irritant.

Comment

• idd, 5 min wachten eer ze geladen zijn en dan plots voor het einde worden het rode kruisjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Upload die foto's aub eens wat kleiner en ergens anders, vreselijk irritant.
                        Als jij specifiek erbij vermeld waar ik ze kan uploaden dan doe ik dat. Dit is nutteloos...
                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Als jij specifiek erbij vermeld waar ik ze kan uploaden dan doe ik dat. Dit is nutteloos...
                          Photobucket/Tinypic/.../

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Photobucket/Tinypic/.../
                            ik zal het onthouden.
                            sigpic

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• In de vooravond een zeer knappe Aston Martin Roadster geizen in Kortrijk

Wel geen foto's , maar ik heb Loyers gezien die foto's nam dus morgen staan ze op autogespot

Comment

• Lambo LP560-4 (komt btw een héérlijk geluid uit)

Comment

Hey Rick, ik heb zelf geen last met de foto's maar ik gebruik altijd www.imageshack.us en klik ik 800*600 aan

Comment

• Ik zat op mijn gemak een broodje te eten in Eksel toen er plots een Porsche Carrera GT kwam voorbij gereden.
                                      Hij wist zijn gaspedaal goed staan. Wat een sound.
                                      Toch een van mijn droomkarren naast een zonda.

Comment

• Maak dat mee!
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

My maakt het niet uit.
                                          Picasa kan ook handig zijn, alleen picasa nooit zelf laten verkleinen. Anders blijft er niks deftig meer over van uw foto.

Comment

Working...
                                          X