Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtencrashe die zoveel mss?
Ne maat van ne maat van mij werkt daar als testrijder fzoiets, me elke auto 20min rijden om dan te zien of er niets mis mee is. goei jobke wel
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenWie heeft die hier in de buurt G? Kheb die nog nooit gezien, laat staan da die nog zes luxe/sportauto's en nen heli heeft :p Klinkt meer als Glenn Janssens ofzo
Zie hem daar af ent oe in de garage staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn wie is die maat dan? Ken er namelijk redelijk wat volkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen "klein" ventje, nogal struis met wat bling bling in zen oren. werkt er nog niet zo heel lang. noemt jonie of zoiets. hij heeft al een lange kras op de zijkant gezet met een 730d.
Comment
-
[QUOTE=Subaru555;4205409]Vervelende pinkers: elk om beurt en op een rij'tje gingen die drie lichten af als ie pinkte. Als hij dan ook nog eens remde dan was het echte kerstboom.
R32 Roeselare?"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Vandaag reed een zwarte Ferrari California op de Ring van Brussel.
En een groene Focus RS.
Eergisteren een matgrijze BMW M3 coupé, kleur van het autosalon.
Van de Ferrari heb ik effenaf een foto genomen, maar het is de moeite niet om te uploaden Wel mooi in zwart, als je de lijnen minder goed ziet, is hij mooier dan in andere kleuren.
Comment
-
In düsseldorf:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenDat is z'n vaste plek daar aan de brouwerij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenHet valt me nu pas op maar op de achtergrond van die california rijdt ook een CL precies, maar wrs geen amg, anders had het geluid me wel gewaarschuwd
Edit: nu ik hem beter bekijk, mss toch een amg?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenVervelende pinkers: elk om beurt en op een rij'tje gingen die drie lichten af als ie pinkte. Als hij dan ook nog eens remde dan was het echte kerstboom.
R32 Roeselare?
Comment
-
Aston Martin Vantage
Porsche Cayenne met bodykit? EDIT: gewoon ne Diesel dus.
BMW 7-serie
deze maakt een enorm bruut geluid, dus ik gok een 750Li ofzo?Last edited by Dequal; 10/09/2010, 22:03.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is er een AMG.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesIk dacht het ook al...
Worden verhuurd in Dubai, maar ze rijden er hier altijd mee rond.
Note to myself;
- vennootschap oprichten die luxewagens verhuurd
- luxewagens aankopen
- er zelf mee rondrijden...
als er iemand mij wilt helpen voor startkapitaal, PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTot ze nekeer controle krijgt. Dat spelleke is compleet illegaal
Comment
-
-
Comment