Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Wagen is van hier in het dorp
    Wie heeft die hier in de buurt G? Kheb die nog nooit gezien, laat staan da die nog zes luxe/sportauto's en nen heli heeft :p Klinkt meer als Glenn Janssens ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      crashe die zoveel mss?

Ne maat van ne maat van mij werkt daar als testrijder fzoiets, me elke auto 20min rijden om dan te zien of er niets mis mee is. goei jobke wel
      En wie is die maat dan? Ken er namelijk redelijk wat volk

Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
      Wie heeft die hier in de buurt G? Kheb die nog nooit gezien, laat staan da die nog zes luxe/sportauto's en nen heli heeft :p Klinkt meer als Glenn Janssens ofzo
      Die lelijke spaanse villa op C Van Kerckhovenstraat
      Zie hem daar af ent oe in de garage staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        En wie is die maat dan? Ken er namelijk redelijk wat volk
        een "klein" ventje, nogal struis met wat bling bling in zen oren. werkt er nog niet zo heel lang. noemt jonie of zoiets. hij heeft al een lange kras op de zijkant gezet met een 730d.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          een "klein" ventje, nogal struis met wat bling bling in zen oren. werkt er nog niet zo heel lang. noemt jonie of zoiets. hij heeft al een lange kras op de zijkant gezet met een 730d.
          Naam zegt me niet direct iets. Sffs eens horen bij iemand

Comment

• Vervelende pinkers: elk om beurt en op een rij'tje gingen die drie lichten af als ie pinkte. Als hij dan ook nog eens remde dan was het echte kerstboom.

RS en ST'kes

Comment

• Nen Speed?

Comment

• Ja normaal wel een GT Speed.

(langere platgedrukte uitlaten en grote 20" velgen)

Portfolio
                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• [QUOTE=Subaru555;4205409]Vervelende pinkers: elk om beurt en op een rij'tje gingen die drie lichten af als ie pinkte. Als hij dan ook nog eens remde dan was het echte kerstboom.

R32 Roeselare?
                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Vandaag reed een zwarte Ferrari California op de Ring van Brussel.
                    En een groene Focus RS.

Eergisteren een matgrijze BMW M3 coupé, kleur van het autosalon.

Van de Ferrari heb ik effenaf een foto genomen, maar het is de moeite niet om te uploaden Wel mooi in zwart, als je de lijnen minder goed ziet, is hij mooier dan in andere kleuren.

Comment

• Het valt me nu pas op maar op de achtergrond van die california rijdt ook een CL precies, maar wrs geen amg, anders had het geluid me wel gewaarschuwd

Edit: nu ik hem beter bekijk, mss toch een amg?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                        Dat is z'n vaste plek daar aan de brouwerij.
                        brouwerij brouwerij, beh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                          Het valt me nu pas op maar op de achtergrond van die california rijdt ook een CL precies, maar wrs geen amg, anders had het geluid me wel gewaarschuwd

Edit: nu ik hem beter bekijk, mss toch een amg?!
                          Het is er een AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Vervelende pinkers: elk om beurt en op een rij'tje gingen die drie lichten af als ie pinkte. Als hij dan ook nog eens remde dan was het echte kerstboom.

R32 Roeselare?
                            Haha , zo reed er laatst een rode voor me . Ronduit belachelijk die pinkers , wat een circus zeg

Comment

• Aston Martin Vantage

Porsche Cayenne met bodykit? EDIT: gewoon ne Diesel dus.

BMW 7-serie

deze maakt een enorm bruut geluid, dus ik gok een 750Li ofzo?
                              Last edited by Dequal; 10/09/2010, 22:03.

Portfolio
                              | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Het is er een AMG.
                                of in ieder geval minstens 1 met de AMG uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                  Ik dacht het ook al...
                                  Worden verhuurd in Dubai, maar ze rijden er hier altijd mee rond.
                                  Note to myself;
                                  - vennootschap oprichten die luxewagens verhuurd
                                  - luxewagens aankopen
                                  - er zelf mee rondrijden...

als er iemand mij wilt helpen voor startkapitaal, PM

Tot ze nekeer controle krijgt. Dat spelleke is compleet illegaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Tot ze nekeer controle krijgt. Dat spelleke is compleet illegaal
                                    Zo denk ik er ook over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Zo denk ik er ook over.
                                      ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geezer Bekijk Berichten
                                        ik ook :o
                                        no way!

Comment

Working...
                                        X