Oorspronkelijk geplaatst door Fred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenJesus :-O
waar is dat?
Comment
-
Die M3"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenkan het zijn dat ik van die M3 een 'driftverhaaltje' heb horen vertellen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenDacht wel dat het die was. Bram vertelde het daarjuist.. wel zot
Ook iets gehoord van die kerel met een broodje, je moet er blijkbaar opletten voor je iets doet..
Comment
-
In Zottegem deze tegengekomen. Normaal gezien een CL550 Coupé, maar door de dubbele uitlaten lijkt hij wel heel veel op een CL63 AMG...
Wat is het nu? Hij had in de bumper langs de zijkanten wel geen gleufkes gelijk normaal bij een AMG, dus gewoon sportpakket ofzo? Nochtans niks gelijkaardigs gevonden op de site enzo.
EDIT/
tzelfde bij deze. Een 911 996 Carrera Cabrio met een custom spoiler of welk model is het anders? Geen Turbo want heeft geen inkepingen onderaan in achterbumper.
Last edited by Dequal; 24/09/2010, 22:40.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenAls je een foto hebt van de zijkant weet ik het je te zeggen
indien de MB:
Porsche heb ik geen andere foto's van genomen.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenover welke wagen heb je het?
indien de MB:
Porsche heb ik geen andere foto's van genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenHet is zeker geen AMG, maar een CL 500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenEn de Porsche ne 'gewone' Carrera Cabrio dan zeker?
Comment
Comment