Oorspronkelijk geplaatst door hey69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenZou dat niet gewoon de signatures zijn van al zijn passagiers ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk BerichtenSLS 6.3 AMG
heb ook onder de motorkap gekeken.WAT EEN BOM ZEG
Deze is van Mercedes Belgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenDeze heel zen interieur was wel volgekrabbeld met een of andere alcohol-stift.
Weet niet of het bewust was gedaan en een of andere mij onbekende vorm van kunst moest voorstellen of dat het door bijvoorbeeld zijne kleinen was aangebracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenPrachtig!
Deze is van Mercedes Belgium
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDenk eerder een 4.8 i
Al weet ik niet of die dezelfde zijn op de 4.8 (edit 5.0)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDenk eerder een 4.8 i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie alu strip op de kofferklep en de velgen zijn wel typisch Hybrid denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie alu strip op de kofferklep en de velgen zijn wel typisch Hybrid denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
(Vergeet de 3 foto's per post regel wel niet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Enig idee welke motor er in die X6 stak?
Powerdome, velgen, sierstrip, uitlaten => ActiveHybrid X61963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHoe lang is het geleden dat je deze foto genomen hebt?? Vroeger zag ik die heel dikwijls in Knokke maar 't is toch zeker al vijf jaar geleden dat ik hem nog eens gezien heb.
Staat altijd in de westhinderstraat en aan het appartementsblok te zien stond hij er toen ook
Ik wist dat ik er een foto van had, vandaar dat ik hem plaatste.
Ik denk september 2006.
Edit: Was blijkbaar al geweten, maar dat had ik toen nog niet gelezen...Last edited by torque; 29/09/2010, 09:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenIs inderdaad al enkele jaren geleden. Toen stond hij altijd op die plaats.
Ik wist dat ik er een foto van had, vandaar dat ik hem plaatste.
Ik denk september 2006.
Edit: Was blijkbaar al geweten, maar dat had ik toen nog niet gelezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenPowerdome, velgen, sierstrip, uitlaten => ActiveHybrid X6
Comment
Comment