Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
    SLS 6.3 AMG

heb ook onder de motorkap gekeken.WAT EEN BOM ZEG

Mooie kleur ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
      Zou dat niet gewoon de signatures zijn van al zijn passagiers ?
      Ik hoop het, maar als je dit met zo'n wagen kan doen, zit je er eigenlijk toch geen zier mee in. Met andere woorden, je koopt er morgen gewoon een andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
        SLS 6.3 AMG

heb ook onder de motorkap gekeken.WAT EEN BOM ZEG
        Prachtig!
        Deze is van Mercedes Belgium

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
          Deze heel zen interieur was wel volgekrabbeld met een of andere alcohol-stift.
          Weet niet of het bewust was gedaan en een of andere mij onbekende vorm van kunst moest voorstellen of dat het door bijvoorbeeld zijne kleinen was aangebracht
          zijn handtekeningen
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
            Prachtig!
            Deze is van Mercedes Belgium
            Klopt, is de perswagen. Heb fleet tv zien testen ermee op circuit Zolder een kleine maand geleden.

Comment

• Audi R8 by yannickminet, on Flickr

Comment

Audi R8 by yannickminet, on Flickr

Comment

• Enig idee welke motor er in die X6 stak?
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Hybrid zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Hybrid zeker?
                      Denk eerder een 4.8 i

Comment

Denk eerder een 4.8 i
                        kan, maar het kan ook een sierstuk zijn, als optie op diesels ook verkrijgbaar.
                        Al weet ik niet of die dezelfde zijn op de 4.8 (edit 5.0)
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Denk eerder een 4.8 i
                          Die alu strip op de kofferklep en de velgen zijn wel typisch Hybrid denk ik?

Comment

Nu ge het zegt. Ik had de velgen nog niet bekeken

Comment

Alu strip wel, maar de velgen zijn ook als optie verkrijgbaar op de andere X6'en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                Ik heb ook zitten gapen naar die Abarth
                                (Vergeet de 3 foto's per post regel wel niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Enig idee welke motor er in die X6 stak?

Powerdome, velgen, sierstrip, uitlaten => ActiveHybrid X6
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Hoe lang is het geleden dat je deze foto genomen hebt?? Vroeger zag ik die heel dikwijls in Knokke maar 't is toch zeker al vijf jaar geleden dat ik hem nog eens gezien heb.

Staat altijd in de westhinderstraat en aan het appartementsblok te zien stond hij er toen ook
                                    Is inderdaad al enkele jaren geleden. Toen stond hij altijd op die plaats.
                                    Ik wist dat ik er een foto van had, vandaar dat ik hem plaatste.
                                    Ik denk september 2006.

Edit: Was blijkbaar al geweten, maar dat had ik toen nog niet gelezen...
                                    Last edited by torque; 29/09/2010, 09:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                      Is inderdaad al enkele jaren geleden. Toen stond hij altijd op die plaats.
                                      Ik wist dat ik er een foto van had, vandaar dat ik hem plaatste.
                                      Ik denk september 2006.

Edit: Was blijkbaar al geweten, maar dat had ik toen nog niet gelezen...
                                      Ik had het uit de EXIF gegevens van je foto gehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Powerdome, velgen, sierstrip, uitlaten => ActiveHybrid X6

Comment

• Vandaag die TVH-548 Audi R8 gespot in heverlee.

Comment

Working...
                                          X