Wow ne Gumpert Apollo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenHet ding heeft versies van 600, 700 en 800 pk als ik me goed herinner.
Kan op topsnelheid ondersteboven rijden door alle neerwaartse druk
De wagen stond een tijdlang bovenaan op de rondentijdenlijst van top gear!+ YouTube Video
Ik denk niet dat er een echt straatlegale wagen is die sneller gaat op de ring.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDie heeft + 700pk,staat daar altijd maar eigenaar is jonge kerel uit Brasschaat.
maar +700pk, is dat dan zo'n MTM kitje van 720pk?BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToch wel.
Een Radical.
Die kan je toch niet in elk land inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDie kan je toch niet in elk land inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn die Gumpert heeft een Europees gelijkvormigheidsattest denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenStaat voor het moment in Knokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenStaat voor het moment in Knokke
Echt mooie spot
Comment
-
Daarnet ook zien staan, schitterend. Staat nog wel wat moois in die straat.
Een klein deel:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDaarnet ook zien staan, schitterend. Staat nog wel wat moois in die straat.
Een klein deel:
+ YouTube Video
OMFG! Dat kan tellen En die classics naar het einde toe, man man.. heerlijk!
"The Zoute Grand Prix" staat er overal onder, wat houdt dat dan juist in? Gewoon voor de show dat die daar staan of wordt er ook gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenOMFG! Dat kan tellen En die classics naar het einde toe, man man.. heerlijk!
"The Zoute Grand Prix" staat er overal onder, wat houdt dat dan juist in? Gewoon voor de show dat die daar staan of wordt er ook gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichtenallen naar Knokke, zou ik zo zeggen.
Echt mooie spot
Nice ;d
Ma mijne is té Nice
Comment
Comment