Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
vandaag achter dit monster wa zitten cruisen; die gast reed echt opt gemakske; tegen 10 per uur op de drempels,... mss 50 waar ge 70 moogt... respect; kzou het nie kunnen met zo nen bak :p
vandaag achter dit monster wa zitten cruisen; die gast reed echt opt gemakske; tegen 10 per uur op de drempels,... mss 50 waar ge 70 moogt... respect; kzou het nie kunnen met zo nen bak :p
[
Aan die 10 per uur over de drempels zou ik me nu toch ook wel aan houden daarmee
Aan die 10 per uur over de drempels zou ik me nu toch ook wel aan houden daarmee
ja maar zelfs op stukken waar je kan door rijden was ie echt wel aant cruisen
ik was bij mn broer; stap in mn wagen en op dat moment komt ie net aangereden. (10/20km/u) ik maar naar zn kar kijken, die man bekeek me zo :p ik me rap gedraaid en erachter aan voor wa foto's
langs de kanten van antwerpen en de kust kom je geregeld ferrari tegen; maar hier is da echt wel zeer zelden. kvermoed dat ie in de buurt woont.
Comment