Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenToyota Corolla TS, inderdaad, zeldzaam. Dat zijn voor mij mooie spots, het hoeven niet altijd 100,000EURO + auto's te zijn. Dit type auto's worden door de echte autofreak gekocht zonder dat ze miljonair zijn.
De speciale types van de gewone auto's! Mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNiemand foto's van de SL65 BS die gisteravond rondreed in Knokke?? Wat een road presence
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKan je uiterlijk ergens aan zien of dit de 1.8TS is (192pk) of de compressor versie (235pk) ?
Daar lees ik ook dat hij "slechts" 225 PK heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZwarte? Pieter moet daar ergens foto's van hebben, ik had toen geen camera bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenIk denk dat de compressor versie 2 uitlaten heeft zoals op de foto als ik zo op Google kijk.
Daar lees ik ook dat hij "slechts" 225 PK heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenDie op transitplaten dan?There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenPics!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmor allez
t is zijn dan nog vervallen platen, man man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNu wel, maar toen de foto's genomen werden nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIdd, maar hij rijdt er nog mee rond denk ik. Dat is hier populair tegenwoordig...
Comment
Comment