Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDie klein manne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDan had je deze ook nog.
En iemand had blijkbaar de behoefte om een tankklep van een 599 mee naar huis te nemen
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenGepikte naftdop / afsluiting ?
En iemand had blijkbaar de behoefte om een tankklep van een 599 mee naar huis te nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk heb dit boven de laatste foto geschreven:
En iemand had blijkbaar de behoefte om een tankklep van een 599 mee naar huis te nemen2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenSorry had dit niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenWou jij ook geen Maserati '.....' SS? Er heeft hier ooit eens een link gestaan van een zwarte SS met veel werk aan die te koop stond. Ik weet wel niet meer of het een Maseratie of een Lamborghini was. Zeker iets met 'SS' op het einde.
Seventies Maserati's zijn echt mijn ding.
Ghibli, Bora, Merak, allemaal geweldig.
Denk dat je het op deze hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenAudi S5
schoon gerief daar met nog een E coupé ook zeker daarachter?
kennissen van u?2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichtenschoon gerief daar met nog een E coupé ook zeker daarachter?
kennissen van u?
Nee, er was een personeelsfeest van een grote firma in de buurt. Op de eerste foto zie je mijn oma die ik naar daar had gevoerd met haar renault modusje Dat wagentje rijdt echt wel vlot met zijn 85 dieselpekaatjes, tot zo'n 100 km/h dan
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Was gewrapt in carbonfolie.. Voorbumper en kofferdeksel ook. Vermoed als bescherming ofzo, auto wordt regelmatig gebruikt waarvoor 'ie dient.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment