Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Vergeten scherp te stellen..

Nice!
    Aant station in Leuven?

Comment

• foto genomen door een maat van me in dublin, hoe vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
        De nieuwe Jaguar XJ, voorlopig toch nog redelijk zeldzaam:

En let ook op de fotografie: weer een topfoto
        In België ook nog maar één of twee exemplaren van gezien, daarentegen waren ze in Londen deze zomer goed vertegenwoordigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          Nice!
          Aant station in Leuven?
          Ja, in de vlucht getrokken vanaf het KBC gebouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
            De nieuwe Jaguar XJ, voorlopig toch nog redelijk zeldzaam:

En let ook op de fotografie: weer een topfoto
            Geen nieuwe EU-plaat langs achter! Schraal!

Comment

• Koppendraaier first class.

Comment

• Die kleurencombinatie blijft geweldig. De knapste 16M die ik al gezien heb denk ik.

Comment

• Achteraan op een parking, Hartge X5.

Bruut, maar blijft een lompe lelijke SUV
                  Inclusief spiegelhanger van een mini-Koran
                  Bijgevoegde Bestanden
                  1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Vandaag eens goe kennis gemaakt met een autoliefhebber die niet ver van mij woont :

Was met een TVR Sagaris op stap

Zo 1 dus ( zelfde kleur )

Heeft ook nog 3 Lotussen / E92 M3 / Enkele Porsche's en gaat regelmatig op het circuit gaan rijden ...
                    Ik heb hem al warm gemaakt om eens een trackday mee te doen , hij was alleszins zeer geinteresseerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Vandaag eens goe kennis gemaakt met een autoliefhebber die niet ver van mij woont :
                      Gullegem of Heule? Welke straat? Heb begot nog nooit in West-Vlaanderen zoiets gezien, laat staan hier in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                        Gullegem of Heule? Welke straat? Heb begot nog nooit in West-Vlaanderen zoiets gezien, laat staan hier in de buurt.
                        Firma in Heule , en al zijn auto's staan in een loods in Heule ook

Comment

• Sagaris
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Firma in Heule , en al zijn auto's staan in een loods in Heule ook
                            Welke firma (mag in pm)? zal eens wat meer langs die kanten gaan fietsen dan

Comment

• Op mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:

Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
                              Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
                              Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                Op mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:

Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
                                Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
                                Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.
                                de chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  de chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?
                                  Yep! Tschijnt dat zijn vader een bedrijf heeft in alles wat te maken heeft met het filmen van autosport. En zijn vriendin was ook mee, niet al te groot, donkerkleurig haar . Ken je hem miss?

Comment

• AutoMinded.be

Comment

• ik heb zo'n flauw vermoeden dat je hem hier wel eens zou kunnen tegenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                        Yep dat is hem .

Comment

• @CSL_love lees de laatste 2 pagina's van dit topic even door

Comment

Working...
                                          X