Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Vandaag eens goe kennis gemaakt met een autoliefhebber die niet ver van mij woont :
Was met een TVR Sagaris op stap
Zo 1 dus ( zelfde kleur )
Heeft ook nog 3 Lotussen / E92 M3 / Enkele Porsche's en gaat regelmatig op het circuit gaan rijden ...
Ik heb hem al warm gemaakt om eens een trackday mee te doen , hij was alleszins zeer geinteresseerd
Op mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:
Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.
Op mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:
Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.
de chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?
de chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?
Yep! Tschijnt dat zijn vader een bedrijf heeft in alles wat te maken heeft met het filmen van autosport. En zijn vriendin was ook mee, niet al te groot, donkerkleurig haar . Ken je hem miss?
Comment