Oorspronkelijk geplaatst door Pablo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenWelke firma (mag in pm)? zal eens wat meer langs die kanten gaan fietsen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWat heeft 'ie daar rechtsvoor geraakt?
Comment
-
Ik heb hem deze middag ook zien rondrijden in Gent (aan de Zuid dacht ik).
+ BMW Z3 M Coupé + Range Rover Sport Supercharged (als dat iets exclusiefs is?) en Maserati GranTurismo S in de Overpoort.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWeekendje in Japan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
Mijn transport: reed rond de 250km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Altijd al een vette auto gevonden
Staat ook op m'n shortlist van 'ooit'
Comment
-
niemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
er was een bijeenkomst van maserati eigenaars.
een stuk of 10 maserati's stonden vlotjes naast elkaar geparkeerd en ze waren in enorm goeie staat!
Was met familie onderweg en had jammer genoeg geen fototoestel mee2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenniemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
een stuk of 10 maserati's stonden vlotjes naast elkaar geparkeerd en ze waren in enorm goeie staat!
Was met familie onderweg en had jammer genoeg geen fototoestel mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenniemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
Was met familie onderweg en had jammer genoeg geen fototoestel mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenWelke firma (mag in pm)? zal eens wat meer langs die kanten gaan fietsen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtende chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?
Inderdaad niet de meest ideale kleurencombinatie, maar tblijft toch zalig om te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenOp mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:
Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.
Comment
Comment