Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    @CSL_love lees de laatste 2 pagina's van dit topic even door
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29323&page=170
    Merci Pablo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
      Welke firma (mag in pm)? zal eens wat meer langs die kanten gaan fietsen dan
      PM verstuurd

Comment

• Alé, weer zo'n dikke bak juist een kilometertje van mijn deur en ik weet van niets.

Portfolio
        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Is het dezelfde die aan de Ring is gespot?

(foto niet door mij)

Comment

• Wat heeft 'ie daar rechtsvoor geraakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Wat heeft 'ie daar rechtsvoor geraakt?
              Miauw?

Comment

• Weekendje in Japan

Comment

• Mijn transport: reed rond de 250km/u.

Comment

• Ik heb hem deze middag ook zien rondrijden in Gent (aan de Zuid dacht ik).

+ BMW Z3 M Coupé + Range Rover Sport Supercharged (als dat iets exclusiefs is?) en Maserati GranTurismo S in de Overpoort.

Portfolio
                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                      Weekendje in Japan

Veel leuker dan die lompe Veyron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Mijn transport: reed rond de 250km/u.

veel kaiiieet precies

Comment

• This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1023x681 and weights 180KB.

Altijd al een vette auto gevonden
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

Altijd al een vette auto gevonden
                            ²²²²²²²²²²²²
                            Staat ook op m'n shortlist van 'ooit'

Comment

• niemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
                              er was een bijeenkomst van maserati eigenaars.
                              een stuk of 10 maserati's stonden vlotjes naast elkaar geparkeerd en ze waren in enorm goeie staat!
                              Was met familie onderweg en had jammer genoeg geen fototoestel mee
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                niemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
                                een stuk of 10 maserati's stonden vlotjes naast elkaar geparkeerd en ze waren in enorm goeie staat!
                                jup gezien, maar geen foto's gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                  niemand toevallig in laarne(kasteel) geweest gisteren?
                                  Evenement(je) van Maserati Club België. Wou graag gaan, maar de Polderrit en werk hebben me belet.

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                      Welke firma (mag in pm)? zal eens wat meer langs die kanten gaan fietsen dan
                                      Niet dat ik direct in de buurt woon, maar zou toch ook wel keer willen weten waar die schoonheid soms buiten komt, you never know when to get lucky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        de chauffeur had bruin/zwart haar, een bril en was redelijk jong?
                                        Man man man
                                        Inderdaad niet de meest ideale kleurencombinatie, maar tblijft toch zalig om te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                          Op mijn zaterdagbaan bij BMW Verstraeten kwam er zaterdag deze even langs:

Vriend van een van de verkopers mocht deze even gebruiken van een Russische klant.
                                          Deze wagen is écht imposant, juist de kleurencombinatie is minder.
                                          Op een mum van tijd was heel de showroom leeg, iedereen naar buiten gaan watertanden... Zelf de pas geintroduceerde X3 kon de klanten niet weerhouden om binnen te blijven:p.
                                          Deze zag ik afgelopen zaterdag ook in Hasselt rijden!

Comment

Working...
                                          X