LF-A overload. Nice.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sinds 2 dagen in Mechelen , laatste generatie CLK op Spaanse platen , lijkt een black series maar bestaan deze dan ook in het wit !?
Daarstraks kwam ik 'em nog (sportief accelerend) tegen , DAT GELUID
Hopelijk komen er nog foto's van .TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtensinds 2 dagen in Mechelen , laatste generatie CLK op Spaanse platen , lijkt een black series maar bestaan deze dan ook in het wit !?
Hopelijk komen er nog foto's van .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenEen van deze 2 toevallig?
(foto van nen maat van mij)
*
Meer foto's:
*2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenNop was een witte op ''oud'' Belgisch nummerplaat.
witte en zwarte LF-A en een oranje LF-A Nürburgring Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenFok, allen daarheen.. naar die hoofdzetel.. spotters corner
Stuurt de vrouwen naar de Ikea en de mannen ernaast gaan kijken naar het circuit2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenWel dan zijn er 3 LF-A's in belgie
witte en zwarte LF-A en een oranje LF-A Nürburgring Edition2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtensinds 2 dagen in Mechelen , laatste generatie CLK op Spaanse platen , lijkt een black series maar bestaan deze dan ook in het wit !?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenBlack Series duidt niet op kleur, wel op een iets meer hardcore afstelling. Zoals een M3 CSL of een GT3 RS bvb.TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Als je mercedes clk amg black series intikt op google afbeeldingen kom je een paar witte exeplaren tegen, de meeste zijn zwart en zilver. Een rode zit er ook tussen.
Ik vermoed wel dat patje007 juist is, alleen maar zwart of zilver en tegen een (fikse) meerprijs andere kleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwist niet dat de spoiler van de lexus ook nog verbrede? omhoog wist ik, maar de gele de zijn is ook nog een uitgeschoven naar opzij?
De spoiler van die oranje is breder omdat het een Nürburgring Edition is,
worden slechts 50 van gemaakt en 1 ervan is voor Belgie
Comment
-
997 GT3 MkII @ Gent
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie staan nog op Z-platen, dus nog niet verkocht. Wat gingen die dingen alweer want ik vind ze precies niet in de officiele prijslijsten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten997 GT3 MkII @ Gent
Je 2de in amper 1 week tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenLekkere foto's!
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenKnappe foto's!
Je 2de in amper 1 week tijd
Comment
Comment