Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
    zijn da nie gewoon wa stickers ?

Nee,

dat is een echte alpina, rijdt hier rond in turnhout.....

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
        Nee,

Nog niet gezien, ogen is wa open houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Daan mag jij nog niet vooraan zitten?

Comment

• Een van de eerste spots (niet de mijne) van de nieuwe gepersonaliseerde nummerplaten

Portfolio
          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
            Nee,

Kerel zit of zat hier zelfs op het forum geloof ik.
            Zijn vader rijdt/reed met een E60 M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
              Een van de eerste spots (niet de mijne) van de nieuwe gepersonaliseerde nummerplaten

http://www.autogespot.com/nl/viewima...25122010165419
              Vreemde keuze...

Vandaag deze leuke Gordini tegengekomen:

Comment

• Die Gordini is zo

Net een ritje gemaakt in deze Conti GT, de vervangwagen van de overbuur, man wat een zalig wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                  Die Gordini is zo

Net een ritje gemaakt in deze Conti GT, de vervangwagen van de overbuur, man wat een zalig wagen

Je hoort hem al aankomen.. maar als dat zijn "vervangwagen" is, waarmee rijdt die dan "gewoon"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                    Je hoort hem al aankomen.. maar als dat zijn "vervangwagen" is, waarmee rijdt die dan "gewoon"?
                    -nvm-
                    Last edited by ; 27/12/2010, 23:58.

Comment

• Welk onderdeel heeft hij nu weer in brokken gereden?
                      Last edited by ; 28/12/2010, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                        Welk onderdeel heeft hij nu weer in brokken gereden?
                        Lichte schade aan de voorneus
                        Last edited by ; 28/12/2010, 00:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                          Jammer...
                          Leg dat maar eens uit thuis.
                          Hoezo?

Comment

• Hij zal die auto wel zelf verdiend hebben zeker, dan moet hij thuis niks uitleggen
                            Last edited by ; 27/12/2010, 20:58. Reden: nieuwe spelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Hij zal die auto wel zelf verdient hebben zeker, dan moet hij thuis niks uitleggen

Ik verdiende, ik heb verdiend
                              Last edited by ; 28/12/2010, 17:17.

Comment

• Leuk.. die mens zijn privé-leven wat openbaar gooien...
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                  Dit:
                                  Ouch
                                  Last edited by Atenza; 28/12/2010, 00:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Leuk.. die mens zijn privé-leven wat openbaar gooien...
                                    Je hebt gelijk, ik heb het verwijderd

Comment

• Verdekke, nu heb ik toch gemist met wat die hiervoor reed Maar aan de comments kan ik afleiden dat er een foto geplaatst is geweest van die vorige wagen en dat ie em in de prak heeft gereden?!
                                      Wat de privacy betreft, ik zie niet in wat het verschil is tussen hier een foto van een wrak plaatsen of in het topic "Autowrak gezien? Plaats hier je foto!". Buiten het feit dat het de overbuur van "Ruben" is, maar toch geen kat die weet wie dat is, buiten Ruben zelf.

Edit: ok ik zie dat er wel een verschil is. Er worden in dat topic blijkbaar geen foto's van ongevalschade geplaatst, enkel wrakken die al 20 jaar stilstaan of zo. My bad.
                                      Last edited by ; 28/12/2010, 12:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                                        Verdekke, nu heb ik toch gemist met wat die hiervoor reed Maar aan de comments kan ik afleiden dat er een foto geplaatst is geweest van die vorige wagen en dat ie em in de prak heeft gereden?!
                                        Wat de privacy betreft, ik zie niet in wat het verschil is tussen hier een foto van een wrak plaatsen of in het topic "Autowrak gezien? Plaats hier je foto!". Buiten het feit dat het de overbuur van "Ruben" is, maar toch geen kat die weet wie dat is, buiten Ruben zelf.

Edit: ok ik zie dat er wel een verschil is. Er worden in dat topic blijkbaar geen foto's van ongevalschade geplaatst, enkel wrakken die al 20 jaar stilstaan of zo. My bad.
                                        Die wrakken-topic is nog een andere topic:

(wel al extremer natuurlijk)

Portfolio
                                        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Kerel zit of zat hier zelfs op het forum geloof ik.
                                          Zijn vader rijdt/reed met een E60 M5
                                          Idd, heb ik nog verkocht indertijd.....

Comment

Working...
                                          X