Ik snap niet goed wat het posten van een wrak met privacy te maken heeft, maar allez dat zal wel aan mij liggen zeker? Er worden hier anders autos genoeg gepost waar de nummerplaat perfect leesbaar is maar dan komt er niemand janken over privacy.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk snap niet goed wat het posten van een wrak met privacy te maken heeft, maar allez dat zal wel aan mij liggen zeker? Er worden hier anders autos genoeg gepost waar de nummerplaat perfect leesbaar is maar dan komt er niemand janken over privacy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenVerdekke, nu heb ik toch gemist met wat die hiervoor reed Maar aan de comments kan ik afleiden dat er een foto geplaatst is geweest van die vorige wagen en dat ie em in de prak heeft gereden?!
Wat de privacy betreft, ik zie niet in wat het verschil is tussen hier een foto van een wrak plaatsen of in het topic "Autowrak gezien? Plaats hier je foto!". Buiten het feit dat het de overbuur van "Ruben" is, maar toch geen kat die weet wie dat is, buiten Ruben zelf.
Edit: ok ik zie dat er wel een verschil is. Er worden in dat topic blijkbaar geen foto's van ongevalschade geplaatst, enkel wrakken die al 20 jaar stilstaan of zo. My bad.
Wat ik wel meen gelezen te hebben in het bimmerboard topic van die X6M, is dat de eigenaar al eens te kampen heeft gehad met jaloerse reacties die geuit werden in de vorm van bekrassingen
En wat die leesbare nummerplaten betreft, het zou eigenlijk niet mogen he. Maar je kan onmogelijk gaan tegenhouden dat iemand foto's van uw auto maakt en die op internet zet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenIk zie niet direct in waaarom die Alfa exclusief zou zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHey spotterke, het is niet omdat ie niet "spotwaardig" is dat ie niet exclusief is hè
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenMoest dat er weer bij ja?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHaha SPOTTER !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten*zucht* nobrains has arrived.
of was het nu
Ik weet het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten2nd
of was het nu
Ik weet het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAlpina B3 Touring.
Comment
-
Flink bekrasde voorbumper zo te zien?
Buiten dat, prachtige wagen"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenFlink bekrasde voorbumper zo te zien?
Buiten dat, prachtige wagen
Wordt trouwens door een oudere dame bestuurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenMoest dat er weer bij ja?
Comment
Comment