Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis heb ik eens een vrouw in een R8 gezien met nummerplaat 888-VIV.

Comment

• ik doe ook vlug mee!
      Binnenland:

www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Buitenland (gewoon london dus )

www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Mooie reeksen

Dit zijn zowat mijn leukere ervaringen op vlak van auto's vast gelegd op foto van 2010.

Deze SLS tegengekomen toen ik op weg was van school naar huis.
          Spijtig genoeg had ik enkel mijn GSM bij, maar dat maakt de ervaring niet minder leuk, je ziet niet elke dag zo'n testwagen

Dit is het mooiste geluid wat ik in 2010 heb mogen aanschouwen, er zit zo veel gevoel en emotie in het brullende geluid van deze V12.

Op een rustige donderdag voor het eerst naar de ring geweest
          Het was rustig maar dat was totaal niet erg.
          Foto's nemen zonder dat er mensen bij de wagens gaan staan, of door je beeld lopen,...
          Last edited by ; 01/01/2011, 12:50.

Comment

• Het is altijd leuk om eens een mooie bolide tegen te komen in de buurt.
            Dit was tevens een van de eerste keren dat ik tevreden was over mijn avondfoto's.

Ga je op een rustige zomerdag even naar 't stad kom je dit tegen
            Zeker een van de leukere ervaringen dit jaar, zeker omdat ik even in deze zeldzame bolide mocht zitten

Tjah, veel uitleg hoeft hier niet bij
            Een prachtige GT3 in de sneeuw kom je zeker niet elke dag tegen.
            De omstandigheden waren zeker niet ideaal maar toch heb ik er imo toch iets leuks van gemaakt.
            Dit is persoonlijk mijn beste foto van 2010
            Last edited by ; 01/01/2011, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
              Ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht Of is dat een teaser?

beter? :p
              Bijgevoegde Bestanden
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                beter? :p
                Knap!
                Cristiano Ronaldo heeft ongeveer dezelfde, alleen heeft deze geen keramische remmen.

Comment

• Allemaal schone foto's ze van prachtige wagens ook (helpt ook al natuurlijk )

Portfolio
                  | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Niets met photoshop
                    Prachtig
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• S3

Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Cayenne Techart Magnum 2007
                        Enkele weken geleden achter deze gereden richting Tervuren. Man, man, wat een foorbak En wat een overdreven geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                          Enkele weken geleden achter deze gereden richting Tervuren. Man, man, wat een foorbak En wat een overdreven geluid.
                          Die hoor ik aankomen voor ik ze zie, elke keer opnieuw, of het nu met de auto of te voet is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten

Ga je op een rustige zomerdag even naar 't stad kom je dit tegen
                            Zeker een van de leukere ervaringen dit jaar, zeker omdat ik even in deze zeldzame bolide mocht zitten
                            Pff. Bloedmooi.

Comment

• Oudaan, Antwerpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten

Dit is zo ongelooflijk decadent!

Voor de rest mooie foto's Brecht, Ruben, Yannick, Fréderic & Lender!
                                Last edited by ; 01/01/2011, 17:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
                                  Bredabaan?

Comment

• Toch wel mijn topspot van 2010:

Comment

• Ik heb uw verhaal ergens gelezen geloof ik. Is dat niet in blackpool ofzo? Per toeval had je ontdekt dat er een of ander brits magazine een paar supercars aan het testrijden was?

Dikke foto's trouwens van Tom, Brecht, Ruben en Lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                        Ik heb uw verhaal ergens gelezen geloof ik. Is dat niet in blackpool ofzo? Per toeval had je ontdekt dat er een of ander brits magazine een paar supercars aan het testrijden was?

Dikke foto's trouwens van Tom, Brecht, Ruben en Lender
                                        Capel Curig, Wales. Het was top gear magazine uk. Het zowat overal gestaan, in topgear mag nl, autofans, hier en er is een youtube filmpje.

Idd prachtige foto's hierboven!

Comment

• Horen deze foto's hier ook tussen? Tijdje terug in Napels:

Last edited by Alex60; 01/01/2011, 21:23.
                                          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Working...
                                          X