Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Mooie reeksen
Dit zijn zowat mijn leukere ervaringen op vlak van auto's vast gelegd op foto van 2010.
Deze SLS tegengekomen toen ik op weg was van school naar huis.
Spijtig genoeg had ik enkel mijn GSM bij, maar dat maakt de ervaring niet minder leuk, je ziet niet elke dag zo'n testwagen
Dit is het mooiste geluid wat ik in 2010 heb mogen aanschouwen, er zit zo veel gevoel en emotie in het brullende geluid van deze V12.
Op een rustige donderdag voor het eerst naar de ring geweest
Het was rustig maar dat was totaal niet erg.
Foto's nemen zonder dat er mensen bij de wagens gaan staan, of door je beeld lopen,...
Comment
-
Het is altijd leuk om eens een mooie bolide tegen te komen in de buurt.
Dit was tevens een van de eerste keren dat ik tevreden was over mijn avondfoto's.
Ga je op een rustige zomerdag even naar 't stad kom je dit tegen
Zeker een van de leukere ervaringen dit jaar, zeker omdat ik even in deze zeldzame bolide mocht zitten
Tjah, veel uitleg hoeft hier niet bij
Een prachtige GT3 in de sneeuw kom je zeker niet elke dag tegen.
De omstandigheden waren zeker niet ideaal maar toch heb ik er imo toch iets leuks van gemaakt.
Dit is persoonlijk mijn beste foto van 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIk had eerlijk gezegd wel meer verwacht Of is dat een teaser?
beter? :pBijgevoegde BestandenHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenbeter? :p
Cristiano Ronaldo heeft ongeveer dezelfde, alleen heeft deze geen keramische remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiets met photoshop2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenEnkele weken geleden achter deze gereden richting Tervuren. Man, man, wat een foorbak En wat een overdreven geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
Ga je op een rustige zomerdag even naar 't stad kom je dit tegen
Zeker een van de leukere ervaringen dit jaar, zeker omdat ik even in deze zeldzame bolide mocht zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
Voor de rest mooie foto's Brecht, Ruben, Yannick, Fréderic & Lender!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk heb uw verhaal ergens gelezen geloof ik. Is dat niet in blackpool ofzo? Per toeval had je ontdekt dat er een of ander brits magazine een paar supercars aan het testrijden was?
Dikke foto's trouwens van Tom, Brecht, Ruben en Lender
Idd prachtige foto's hierboven!
Comment
-
Comment