Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Tja...
    Is (denk ik ) niet deze die Stancke bedoelt zwoemba

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
      Die heb ik ook zien staan, wel knap int wit
      Kheb er nog een tijdje achtergereden, kheb er nog een filmpje van ook. Maar hij trok niet op

Comment

• ik heb vandaag in Noorderwijk (Herentals) een witte nissan GTR gespot die aardig doorreed. Prachtig int wit
        - Opel Speedster Driver -
        http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          Kheb er nog een tijdje achtergereden, kheb er nog een filmpje van ook. Maar hij trok niet op
          Ah, ik zag hem eergisteren samen (denk ik) met een 740d Individual, ook nie mis

Comment

• De tweede TT met dat R8 pack die ik hier zie voorbijkomen . Is dat bij Audi te krijgen ofzo ? Of aftermarket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Tja...
              Die was't ook niet Hij had alleen links 2 uitlaatpijpjes steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                De tweede TT met dat R8 pack die ik hier zie voorbijkomen . Is dat bij Audi te krijgen ofzo ? Of aftermarket ?
                Op de site van Audi BE vind je niet direct iets over dat R8 pack, dus waarschijnlijk aftermarket???
                There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Dat is van Caractère.

Comment

• Gisterennacht een (denk ik) opgefokte grijze GTR gezien (of eerder gehoord)

Wat een geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
                      Gisterennacht een (denk ik) opgefokte grijze GTR gezien (of eerder gehoord)

Wat een geluid

Jouw post past hier beter: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45480&page=11

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Dat is van Caractère.
                        Ik dacht dat ABT ook zo'n packs leverde, maar dat ben ik niet zeker

-edit- hmm nee toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Dat is van Caractère.
                          inderdaad, even gezocht op http://www.caractere.com , en gevonden bij Audi TT '07 & Audi TT Roadster '07.
                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Het is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
                            De bloedband met de iQ is heel erg duidelijk.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zou nu echt iemand zo iets kopen?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
                                Het is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
                                Omdat het ook gewoon een iq is
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
                                    Het is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
                                    Enig idee of die er nog lang staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten

Jouw post past hier beter: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45480&page=11

Mvg
                                      Had nog niet gezien dat er zo'n topic bestond.

Mijn excuses.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                        Enig idee of die er nog lang staat?
                                        Geen idee, denk het niet. Daar staat nooit lang iets buiten. :-) HIj stond er deze namiddag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Zou nu echt iemand zo iets kopen?
                                          Dacht dat hij niet alleen te koop is, je 'krijgt' hem bij de andere modellen dacht ik om de gemiddelde co2 uitstaat van hun gamma te verlagen.

Comment

Working...
                                          X