Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk BerichtenDie heb ik ook zien staan, wel knap int wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenKheb er nog een tijdje achtergereden, kheb er nog een filmpje van ook. Maar hij trok niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Tja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenDe tweede TT met dat R8 pack die ik hier zie voorbijkomen . Is dat bij Audi te krijgen ofzo ? Of aftermarket ?There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk BerichtenGisterennacht een (denk ik) opgefokte grijze GTR gezien (of eerder gehoord)
Wat een geluid
Jouw post past hier beter: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45480&page=11
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is van Caractère.
-edit- hmm nee toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is van Caractère.There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Het is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
De bloedband met de iQ is heel erg duidelijk.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk BerichtenHet is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
De bloedband met de iQ is heel erg duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk BerichtenHet is wel bij de dealer voor de deur gespot dus mss hoort hij niet in deze threat maar het toch wel een erg exclusief karretje :-)
De bloedband met de iQ is heel erg duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenExclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Jouw post past hier beter: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45480&page=11
Mvg
Mijn excuses.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenEnig idee of die er nog lang staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZou nu echt iemand zo iets kopen?
Comment
Comment