Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aha sint maartensdal, spijtig dat die daar nooit sta als ik daar mijn fritten gahalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      aha sint maartensdal, spijtig dat die daar nooit sta als ik daar mijn fritten gahalen
      Denk niet dat je hem daar nog zult zien. Eigenaar kwam gewoon met zijn dochter naar Leuven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        Denk niet dat je hem daar nog zult zien. Eigenaar kwam gewoon met zijn dochter naar Leuven.
        Staat precies pal voor het kot van mijn zus, is dat de J. P. Minckelerstraat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
          Staat precies pal voor het kot van mijn zus, is dat de J. P. Minckelerstraat?
          Klopt!

Comment

• audi a7 foto getrokken met gsm..

[ATTACH]78352[/ATTACH]

Comment

• dit is nog eens iets speciaals

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Is dit wel een M ?

Ik zie toch geen 4 uitlaten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                    Woaw, wat een veel te grote velgen!

Parking Auto Stop aan de ring in Leuven?

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                    Is dit wel een M ?

Ik zie toch geen 4 uitlaten...
                    Moet dat dan?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Moet dat dan?
                      Tgohja, een M is nog een pakje exclusiever dan een gewone Z3 met veel te grote velgen
                      Maar absoluut gezien is een Z3 coupé al redelijk exclusief, da's waar.

Comment

• Iphone nog ff leeg gemaakt:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Parking Auto Stop aan de ring in Leuven?

yep , nog eens wat gaan winkelen , steeds een super service daar
                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Iphone nog ff leeg gemaakt:

Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Zie ik ook elke week daarstaan al 2 jaar aan een stuk en nog nooit gedacht van: "nen xkr is toch nog wel exclusief e, rap een fototke trekken", hoe stom
                              deze foto is in Ninove getrokken? daar zag ik hem ook al een paar keer staan

vandaag juist dezelfde gezien, oprit Lokeren richting Gent

Comment

• Dit topic is momenteel stukken leuker dan in de zomer

Comment

Iphone nog ff leeg gemaakt:

welke XK-R is dat? of is dat gewone, want lijkt zoveel bruter met dat kleur ook misschien

Portfolio
                                  | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ik denk dat het zo een Special Edition is, maar ben ook niet volledig zeker.

Comment

• Lijkt mij toch een "gewone" xkr, hoewel in een uitzonderlijke (en heerlijke IMO) kleurenstelling:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit: check vanaf 4:35, rest is vooral interieurshots
                                      Last edited by ; 18/01/2011, 21:29.

Comment

Ik denk dat het zo een Special Edition is, maar ben ook niet volledig zeker.
                                        Klopt

Comment

• Is dit een exclusieve wagen? En van welk merk?
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X