aha sint maartensdal, spijtig dat die daar nooit sta als ik daar mijn fritten gahalen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenaha sint maartensdal, spijtig dat die daar nooit sta als ik daar mijn fritten gahalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDenk niet dat je hem daar nog zult zien. Eigenaar kwam gewoon met zijn dochter naar Leuven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenStaat precies pal voor het kot van mijn zus, is dat de J. P. Minckelerstraat?
Comment
-
dit is nog eens iets speciaals
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
Parking Auto Stop aan de ring in Leuven?
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIs dit wel een M ?
Ik zie toch geen 4 uitlaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Moet dat dan?
Maar absoluut gezien is een Z3 coupé al redelijk exclusief, da's waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Parking Auto Stop aan de ring in Leuven?
yep , nog eens wat gaan winkelen , steeds een super service daarTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenZie ik ook elke week daarstaan al 2 jaar aan een stuk en nog nooit gedacht van: "nen xkr is toch nog wel exclusief e, rap een fototke trekken", hoe stom
vandaag juist dezelfde gezien, oprit Lokeren richting Gent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIphone nog ff leeg gemaakt:
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Lijkt mij toch een "gewone" xkr, hoewel in een uitzonderlijke (en heerlijke IMO) kleurenstelling:
+ YouTube Video
Edit: check vanaf 4:35, rest is vooral interieurshots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk denk dat het zo een Special Edition is, maar ben ook niet volledig zeker.
Comment
-
Is dit een exclusieve wagen? En van welk merk?
Comment
Comment