Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenWas er gisteren iets te doen in Antwerpen in de buurt van de Meir? Op een kwartier tijd gezien:
- blauwe Ferrari 599
- witte Panamera
- zwarte Panamera (2 of 3, nummerplaten niet altijd gezien)
- donkergrijze Bentley Continental GTC (Engels stuur, Belgische plaat B-????)
- donkergrijze Bentley Continental Flying Spur (of hoe heet zo'n grote Bentley?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenWit past hem gelijk niet zo goed.
vind ik persoonlijk toch mooier dan de gifgroene
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenBelgische n°pl? K Albert I laan, 't kan mijn lieve zus geweest zijn!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenlol door die weggebrande/overbelichte achterkant lijkt het wel een tuningkot dat zo volledig gestript is geweestOorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenWit past hem gelijk niet zo goed.Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenBelgische n°pl? K Albert I laan, 't kan mijn lieve zus geweest zijn!Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenRijdt uw zus met een RS? Respect!Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten't Zal aan de kwaliteit van die foto's gelegen hebben. Op de laatste foto staat ie al een miljoen keer knapper!Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichtenof een van MoveBrugge zelf of hebben die alleen nog maar hun RS500 staan?
Ja, sorry, pictures send from my *********
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenLichtblauwe? Tijdje terug in Kortrijk zien staan dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichten
Comment
Comment