Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenJe meent het?! Inderdaad klein wereldje!!!
Ik was passagier in onderstaande Clio, de chauffeur van die Clio is een goede kennis van me en heeft ook een 911 GT3. Hij had gehoord dat er een nieuwe GT2 RS rond reed en wilde die zien dus gingen we even op de parking kijken.
Toevallig kwam die GT2 net aanrijden, ik heb er nog meer foto's van maar zal ze niet allemaal hier plaatsen.
Ik vertoef vaak in die omgeving, meestal ben ik er met mijn S2000 maar afgelopen november niet. Wie weet treffen we elkaar daar nog eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zou ze toch plaatsen, een GT2RS is zowat de heetste Porsche ooit, dus hoe meer pics hoe liever.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenHoeveel staan er op belgische platen? Twee? Een witte en een grijze?
Post trouwens eens uw profielfoto in het groot
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenHehe grappig toch Toevallig ook actiefoto's genomen of alleen op de parking ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtenop britse nummerplaat. exclusief genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenDie witte van bij Carrera Motors zal wss ook wel op Belgische platen komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenWeet je soms toevallig of die daar morgen nog zou staan? Zou dan wel eens durven gaan kijken
Edith: ik bedoel een Sport Classic i.p.v. die RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAstra GTC waarschijnlijk.
Net even opgezocht, die ziet er idd net hetzelfde uit! Mysterie opgelost
Comment
Comment